Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ronde van Vlaanderen

• Arendje

Oké, dus het is moeilijk om je te verplaatsen. Maar er zijn er vast van jullie die het nog steeds doen. Is op 5 verschillende plaatsen na de start kijken te doen?

Is er iemand die zowel naar LBL als naar de RVV gaat (is geweest)? Hoe is de RVV in vergelijking tot LBL met betrekking tot het volgen ervan?

• Art

Spreek me er niet van ;)

• Arendje

Dank je dvritm voor je bijdrage! Ik ben echter wel de bob en de vrienden rijden mee. Dit gaat al jaren goed in LBL, het parcours en de wegen er omheen kan ik wel dromen. Het is altijd erug gezellig en dat ik rij is een soort traditie geworden. In LBL kun je het gas nog wel eens open trappen en een keer tegengesteld in een één richtingsstraat rijden zonder betrapt te worden door de politie. Ik heb het idee dat alle politie bij LBL ingezet wordt voor de koers. Is dit in de RVV ook zo?

• Krekel

Tijdens LBL wel niet stil gaan staan op de vluchtstrook om rennertjes aan te moedigen, dat vindt de politie niet zo leuk, kan dan een duur dagje worden.

• diravi

Alvast bedankt voor het plaatsje dat nu vrijkomt bij LBL.

• Arendje

Haha Diravi, gaan jullie nooit naar de RVV? Jullie zijn ook van die LBL die-hard's, hoe lang gaan jullie eigenlijk al? Vorig jaar heb ik jullie gezien bij de Rabo bus aan de finish. Lachen was dat! Merijntje Mortirolo hoort toch ook bij jullie clubje?

Veel plezier in elk geval!

• Rob van Bodegom

Leuke kasseienstroken zijn die van Mater(kerkgate) Paddestraat , Molenberg ,Lippehovestraat.Deze liggen allemaal in de zwalmstreek en volgens mij vaak “vroeg” in de wedstrijd.Je hebt dan nog voldoende tijd om naar de Muur te gaan of de Bosberg.

• merijntje mortirolo

merijntje hoort bij geen enkel clubje. :+

diravi woont daar enigszins in de buurt en komt er volgens mij al een jaar of 40 achtereen.

Mocht je ons per sé tot clubje willen bombarderen dan bestaat het dit jaar waarschijnlijk uit Boris de (net als Boogerd) Löwikfan, Mathijske, jaizkibel en ik.

We zijn nog op zoek naar een BOB met ervaring, Arendje! :)

RVV staat me eerlijk gezegd een beetje tegen qua gaan-bezoeken, want er is daar altijd zo ontzettend veel publiek. Sowieso ben ik bang dat die Vlamingen Langeveld gaan uitjouwen als hij iets te lang dicht bij Boonen blijft en dan ga ik me weer ergeren en nog meer zuipen en nog meer en nog meer en uiteindelijk verdrietig in een hoekje zitten enzo… Niets voor mij, die Vlaamse ‘Hoogmis’…

• Sub Culture

Ik denk niet dat je daar voor hoeft te vrezen hoor, mortirolo..

• merijntje mortirolo

ik vrees inderdaad eigenlijk ook wel dat ik dat niet hoef te vrezen, dit jaar…