Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ronde van Vlaanderen

• Arendje

Sorry Merijntje, ik hoop niet dat ik je beledigd heb!

We zien wel, misschien valt het wel gruwelijk tegen. Dat uitjouwen komt me trouwens bekend voor. Ooit een keer op het WK veldrijden in Zolder geweest. Geen goed woord over voor een deel van de vlaamse supporters. Supporters is teveel gezegd. Ze waren gewoon vijandig!!

Ach, ik als chauffeur ben me alvast aan het oriënteren omdat iemand uit ons “clubje” er interesse in had. Wellicht heeft de rest geen zin en gaan we dan toch weer ouderwets naar LBL.

Merijntje, waar staan jullie nog meer bij LBL behalve dan aan de Finish?

• Boris de Löwikfan

Houffalize waarschijnlijk Arendje, volgens Boogerd een van de meest steile dingen waar hij ooit op is gefietst, net achter de bocht van de supporters van Monfort..

Hier dus, net onder de “t” van Knetemann

Groet

• Arendje

Boris, die is zeker stijl. Wij lopen hem meestal naar boven tot voorbij de huizen. Om te lopen is het al een pokke bult! Stockeu is ook zo'n ontding!

Ons rondje van vorig jaar was:

Start

passage Remouchamps

cote de Ny

bevoorrading dichtbij Bastogne

friterie in Vielsalm (pitstop)

cote de Stockeu

cote de Redoute

Finish

Andere jaren ook op de St Niclas gestaan en de finish op tv gezien in de beruchte tent bij de flat. (bier en worst)