Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuelta a Castilla y Leon (2.1) Etappe 5

• Wijsneus

Dit is bij voorbaat al een kansloze discussie…de groeten!

• Goozzer

Winst in een amateurkoers als de Tour de l'avenir is absoluut geen zekerheid voor topprestaties bij de profs, helaas (voor Mollema). Mollema zal gewoon de tijd nodig hebben om zich te ontwikkelen. Elke vergelijking met Robert Gesink is wat dat betreft (zeker voorlopig) dan ook overbodig…

• JW

Brum, ik begrijp prima wat je bedoelt. Ik denk dat je te veel wilt. Als Rabo een paar “types afmaker” als Haussler in de ploeg had was winnen wat simpeler (maar daarmee vertel ik niets nieuws). Het gemis van Freire hapt er ook in.

Zonder die afmakers kunnen ze ook passief meerijden en aan het slot hopen te profiteren. Dan heel wat liever de manier waarop ze dit jaar koersen. Overigens zijn de resultaten - als je Freire niet meerekent - een stuk beter dan vorig jaar om deze tijd.

• Art

Voorsprong flink gezakt naar 1'45" door het werk van Caisse d'Epargne. Een typische Valverde-aankomst ook weer vandaag.

• JW

Oftewel, heel dapper geprobeerd, maar kansloos met z'n tweetjes. Jammer !

• zabirskie

Tussen Soler, Menchov en andere Contadors binnenkomen in de koninginnenrit van ditzelfde rondje vorig jaar zegt zeker ook niets?

• Art

Een flinke valpartij in het peloton en drie renners zijn afgevoerd naar het ziekenhuis: Beñat Intxusti (Fuji), Gustavo Domínguez (Xacobeo) en Alberto Fernández (Xacobeo).

• Brum

JW, je hebt gelijk. Laten we tevreden zijn met wat ze nu doen. Het is inderdaad al wel genieten. Verder hebben we tenminste een wielerploeg om te volgen, om te adoreren en van tijd tot tijd neer te sabelen ;)

Tabee!

• JW

Yep ! :)

• Art

http://nl.justin.tv/satis/popout

Beeld!