Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dekker stapt af in Italie

• Jurgen

Tis gedaan hè.

• diravi

Evans gisteren nog 2de achter Cunego in een prachtige machtsprint bergop.

• Henk

Ik zie mijn vader nog zitten bij eenzelfde geval, maar vele jaren geleden.

Hij sprak toen de woorden, Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen.

Moest ik ineens aan denken.

• JW

Als je Evans de laatste weken gevolgd hebt moet je inderdaad toch vaststellen dat hij al aardig in vorm begint te raken. Eén van de renners waar de Lottoleiding zich zeker geen zorgen over zal maken.

• DutchSL

Duurt anderhalf jaar bij jou slechts 11 maanden?

• JW

Hij lijkt momenteel niet echt fit, en dan kun je ook geen prestaties van een renner verwachten. Het lijkt me redelijk hem meer tijd te gunnen. Misschien wordt dit een pechjaar, maar ook in dat geval verwacht ik dat hij daarna sterk terug komt.

• Goozzer

Ik had sowieso niet verwacht dat het een ‘makkelijk’ jaar zou worden voor hem. Het is te hopen dat hij nog wat opknapt de komende dagen en dan in het Baskenland verder kan werken aan zijn vorm…

• derrick

Hij zal ongetwijfeld een eigen ,,dokter'' hebben.

• Eddy Veen

Thomas Dekker heeft jaren achter elkaar in allerlei categorieën prachtige prestaties neergezet. Op of omstreeks 3 mei 2008 stapte hij af in de Ronde van Romandië, inclusief de winterstop nog geen elf maanden geleden. Sindsdien is het mis, waarbij pech een niet onaanzienlijke rol speelt.

Vele topsporters kennen weleens een minder seizoen. Ard Schenk behoorde van 1965 tot 1968 tot de wereldtop, reed in 1969 geen deuk in een pakje boter om vervolgens een drie jaar lange alleenheerschappij op te bouwen.

Dat laatste zal voor Thomas niet zijn weggelegd, maar ik ben ervan overtuigd dat hij terugkomt, net als Stef.

• Sub Culture

Wordt nooit wat met die jongen.