Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

E3 Prijs Vlaanderen - Harelbeke (1.HC)

• Art

1 - Pozzato

2 - Boonen

3 - Iglinskiy

4 - Hushovd

5 - Devolder

6 - Chavanel

7 - Hincapie

8 - Nuyens

9 - Langeveld

10 - Burghardt

11 - Eisel

12 - Offredo

13 - Flecha

14 - Bole

15 - Haussler

16 - Bandiera

17 - Hoogerland

Zoiets zal het wel zijn geweest.

• JasperK

Mooie koers. Ik vond Pozzato op de Paterberg al ontzettend sterk, maar ik was toch noch behoorlijk verrast dat hij Boonen klopte.

Quick-Step het te kloppen blok, met een super Devolder en Boonen, en een nog steeds goede Chavanel. Rabobank reed behoorlijk goed vandaag, Flecha was voor zijn doen zelfs nog dom.

• Sub Culture

Silence-Lotto dit keer geen excuses.

Van Avermaet had ik toch in de finale verwacht, als je ziet dat renners als Langeveld en Nuyens zelfs vooraan zaten.

• Dolfje Wolfje

De nummers twee en drie van de ronde vorig jaar (of verwar ik flecha nu met langeveld)? Ja idd, dan verwacht je toch in de E3 het halve peleton op het wiel!!!

• Massimo

M.i. verliest Rabo hier door die actie van Flecha de koers. Ze mistten daardoor gewoon een man in de echte finale.

• Museeuw

inderdaad, want v Avermaet heeft allang bewezen veeel beter te zijn dan die 2 op kasseien…

• Sub Culture

Denk niet dat een mannetje extra in dat groepje na het 3-tal voor veel verandering zou hebben gezorgd.

• JCD

Op basis van dit voorjaar mag je toch eerder zeggen dat het een schande zou zijn als Langeveld en Nuyens achter een gehypte renner als Van Avermaet waren geëindigd.

• Massimo

Denk ik wel, als Flecha echt zo sterk was (zoals hij op 40km van de streep toonde), had hij mee kunnen zitten met Boonen en co.

• JCD

Het enige verschil had kunnen zijn dat Flecha misschien wel met de drie mee was mee gesprongen