Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

E3 Prijs Vlaanderen - Harelbeke (1.HC)

• Art

1 - Pozzato

2 - Boonen

3 - Iglinskiy

4 - Hushovd

5 - Devolder

6 - Chavanel

7 - Nuyens

8 - Hincapie

9 - Langeveld

10 - Burghardt

11 - Eisel

12 - Offredo

13 - Flecha

14 - Bole

15 - Terpstra

16 - Haussler

17 - Hoogerland

18 - Bandiera

19 - Goddaert

20 - Muravyev

21 - Iemand van Landbouwkrediet

22 - Tjallingii

23 - Vandenbergh

Voor wat ik kon zien.

• Keuteberg

Van Avermaet is gewoon slechter dan Langeveld en Nuyens hoor in dit soort koersen. Was vorig jaar ook zo.

• en

Weer een mooie wedstrijd, veel wisselende situaties. Rare actie van Flecha, die wel erg goed lijkt. Hushovd verbazend. Chavanel toch ook nog beter dan ik had verwacht. Maar de sterkste drie staan op het podium. Gelukkig wint Boonen niet, want dan hadden jullie hier vast weer beweerd dat de koers verkocht was. Hoe dan ook, Pozzato is een hele mooie winnaar en Boonen is de absolute topfavoriet voor volgende week. QS lijkt ook nog sterker dan vorig jaar, dus zal het een sterke Pippo moeten zijn om Boonen van de zege te houden.

• Cyclad

Sub, je bazelt. De toon waarop je dit zegt doet me suggereren dat je Van Avermaet beter vindt dan Langeveld en Nuyens. Vooralsnog bijkt daar helemaal niets van dit seizoen.

Ik moest om half 4 weg, heb de finale niet gezien.

Knap dat Pozzato Boonen er op legt. Zo te lezen was Rabobank goed, maar net niet goed genoeg.

Silence-Lotto was vandaag zo te lezen dramatisch en ook Haussler was niet goed. Of werd vandaag door Cervelo de kaart Hushovd gespeeld?

Vacansoleil doet het toch prima. Weliswaar niet voorin de uitslag, maar Lieuwe Westra en Johnny Hoogerland hebben wederom indruk gemaakt.

Nog een jaartje of 2 ervaring opdoen en die jongens gaan in dit soort koersen meespelen.

• Wanny

Wat de Nederlanders betreft:

Langeveld komt nog een paar procentjes tekort op zijn topvorm, net als Posthuma

Tjallingii beste Nederlander in koers. Indrukwekkend veel werk verzet

Terpstra begint ook in zijn klassiekervorm te komen

Westra uitstekend gereden evenals Hoogerland. Toch weer goede dag voor Vacansoleil

Skil op een paar lekke banden achterin de koers helaas niet gezien. Toch denk ik dat De Kort komende week in De Panne aardig mee zal moeten kunnen.

Tenslotte leuk dat we ook Knaven weer eens aan het front zagen.

In de Ronde met Kroon en Maaskant erbij moeten we toch een beetje mee kunnen doen.

• JasperK

Haussler was gewoon niet goed genoeg. Hushovd ging vandaag voor zijn doen zeer goed de hellingen over (ik heb hem niet eerder zo makkelijk boven zien komen), bij de laatste aanval van Boonen kon hij echter niet volgen.

• Mazter

Hij is eigenlijk de enige die de Quick Steps aan het werk heeft gezet. Maar Rabobank verliest hier gewoon omdat Nuyens en Langeveld niet goed genoeg zijn.

• Rudy Tek

Van Avermaet is ook beter dan Langeveld en Nuyens.

• Keuteberg

Dat blijkt anders uit niets in dit soort koersen. Zeker dit voorjaar niet. Overal slechter zelfs.

• Leon

en schreef:

>

> Gelukkig wint Boonen niet,

> want dan hadden jullie hier vast weer beweerd dat de koers

> verkocht was.

Ik denk eerder dat Boonen nog wel wat centjes kon gebruiken voor z'n nieuwe buitenhuis. Lijkt me duidelijk…