Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

E3 Prijs Vlaanderen - Harelbeke (1.HC)

• Wanny

De winnaar zit vooraan dus!

• Art

Kaupas was aan een chasse patat bezig en heeft zich laten terugzakken.

• Rudy Tek

Inderdaad weer Boucher.

Als iemand een overzichtje maakt met vroege ontsnappingen in zulke koersen waar Boucher bij zit is die zo nog niet klaar. Volgens mij heeft het hem helaas nog nooit wat opgeleverd

• Rudy Tek

Sowieso een mooie fenomeen trouwens, de vroege ontsnapping. Jammer dat ze het zelden halen.

Was Boucher ook niet de laatste die afhaakte bij Veuchelen (toen de vroege vlucht het eindelijk eens wel haalde)?

En Eeckhout zong het ook eens uit tot het einde in DDV geloof ik, helemaal alleen nog wel.

• Art

Klopt Rudy Tek. Boucher was de laatste die moest afhaken bij Veuchelen in Dwars door Vlaanderen.

• Matt

hoe volgen jullie de koers is er soms een live ticker, en zo ja waar kan ik die vinden aub

• Art

Voorsprong 5'17"

Matt: http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/extra/live/wielrennen/2009/wrel2009-e3vla-race/live/index.html

• Thierry le Brun

en daar regent en hagelt het nu ook weer

• Mazter

Vorig jaar stond de vroege vlucht hiet op het podium, alleen waren ze toen wel 14 man sterk met alle grote ploegen erbij.

• Cyclad

7 minuten al.

Kent men Lieuwe nog niet? :-)