Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

E3 Prijs Vlaanderen - Harelbeke (1.HC)

• merijntje mortirolo

Wíe?

• ton duk

Mooie doorgetrokken training en sightseeing voor Westra…om dan in de 3 daagse vd Panne voor een topklassering te gaan ??

Inmiddels 7.50 voor

gr Ton DUK

• Cyclad

Lieuwe wil in De Panne top 10 rijden en vooral in de tijdrit schitteren. Dan kan zo'n duurtraining vandaag geen kwaad.

• De Kaasploeg

Nog nooit in een kopgroep gezeten. Aanvallen is nooit duurtrainen. Wat Westra hier doet, is gasgeven, zeker in zo'n klein groepje. Fare fatiga!

• Blueprint

Tot dit seizoen kende ik Lieuwe Westra eigenlijk niet, maar hij blijkt toch zeker profwaardig te zijn. Venga Lieuwe!

• De Pakhaas

Vytautas heeft het niet gered? Ik steek een kaarsje voor hem op…

• diravi

Voor je vriendin: Maar wél wat er in een fokschaap zit.

• Rudy Tek

Ja maar dat was volgens mij wel een iets latere vroege vlucht. Weet het eigenlijk niet meer zo.

Van Impe en Eeckhout kwamen natuurlijk afgelopen wo ook uit een vroege ontsnapping, maar dan idd ook met meer man en de grote ploegen erbij.

Erik Dekker won zo nog eens ooit bijna de Ronde van Vlaanderen.

• Cyclad

Ik volg Lieuwe al een paar jaar. Hij liet vorig seizoen al zien dat hij over meer dan gemiddelde capaciteiten beschikt als hardrijder/tijdrijder. Hoewel hij zeker geen klimmer is moeten de Limburgse heuvels hem ook wel liggen.

Hij laat dit seizoen al mooie dingen zien en ik verwacht van hem dit seizoen al mooie prestaties in wat kleinere etappekoersen. De Panne, België, Ster Elektrotoer, dat soort werk.

Hij vliegt er ook bijna altijd vol in.

De ontsnapping van vandaag zal het niet houden, maar ik denk dat hij in de kopgroep de renner zal zijn die het langst aanhaakt.

@ Kaasploeg: tuurlijk weet ik dat. Ik had beter een smiley kunnen plaatsen. Lieuwe traint in wedstrijden nooit, die gaat altijd tot het gaatje.

• Blueprint

Misschien moet hij dan nog wat leren doseren? :)