Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

49e Brabantse Pijl (1.1)

• Goozzer

Zelfs zonder, Kathleen, jammer dat hij jou geen Kadeutje meer kan geven, nu je hem hebt afgeserveerd…

• Massimo

:D

(ach we hebben altijd Gilbert nog)

• Goozzer

Van mij mag Gilbert op het podium, op plek 3, na Davis en Kroon… ;)

• Kraus

Als ze nou eens zorgen niet achter de feiten aan te koersen, dan komen die overwinningen van zelf wel. Als er 11 ploegen meezitten (inclusief de grote teams) is het onbegrijpelijk dat Silence daar niet bijzit.

Niet dat deze groep het gaat halen, maar je zit veel lekkerder in de wedstrijd met een mannetje in die kopgroep.

• Art

De 11 zijn teruggepakt.

• Rieks

Go Addy

• Massimo

Addy Engels, Neerlands meest ondergewaardeerde coureur (en dat meen ik serieus). En volgens mij de coureur waar het minst over geschreven wordt op deze pagina.

• Art

Tweede kopgroep:

Borut Bozic (Vacansoleil Pro Cycling Team), Tom Criel (Topsport Vlaanderen - Mercator), Jurgen Van De Walle (Quick Step), Thomas Fothen (Team Milram), Sébastien Minard (Cofidis), Theo Eltink (Skil - Shimano), Frédéric Guesdon (Française des Jeux), Dominique Rollin (Cervelo Test Team), Alexandre Pliuschin (Ag2r - La Mondiale), Yukiya Arashiro (BBox Bouygues Télécom) en Matthew Brammeier (An Post - Sean Kelly Team).

Dit keer weer geen Silence, maar ook geen Rabo (al hebben die ook absoluut geen favoriet in de gelederen. Voorsprong 29"

• Art

Rabo heeft dus wel een man mee. Marc de Maar zit er vooraan bij.

• ZZPR

guesdon is dan toch goed bekomen van zijn valpartij gisteren. Had ik niet verwacht