Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kroon Superbenen

• Jonge Garde

Amstel, dit deelnemersveld (Brabante Pijl) had ik hem met stip op 1 gezet in deze vorm. Parcours vandaag is niet selectief genoeg voor Karsten om alleen aan te komen. Intrinsiek acht ik een aantal jongens sneller aan de meet, dus vrees ik voor z'n kansen.

Zelfde is trouwens ook van toepassing op Gesink.

• Blueprint

In een klein groepje kan hij het wel afmaken, zolang Davis er niet bij zit.

• Ali Pedali

Wat een sneue lui hier op dit forum. Karsten is een absolute KLASBAK. Als je dat niet ziet, heb je geen verstand van wielrennen (bijvoorbeeld Alwin)

• en

Nu had hij weer de pech dat hij in een kopgroepje zat met haast uitsluitend snelle mannen. :D

• De Pakhaas

geslin was veruit het snelste… goed gezien van die motormuis bij sporza, terwijk cauwertje en wuyts daar achteloos overheen brabbelden…

• Alwin

Klasbakken winnen vaker ali

• Cyclad

Kroon was met Pineau en Wegmann de beste man in koers. Er valt weinig te huilebalken, voor niemand.

Anthony Geslin is een zeer slim renner die er vandaag het maximale uithaalt.

Karsten is in vorm voor Vlaanderen. Ik ga met Ali Pedali mee, Kroon is een klasbak en met Gesink momenteel het beste wat Nederland op wielergebied te leveren heeft.

• en

Zo goed was Wegmann anders niet. Zet naast Kroon en Pineau dan maar eerder Willems of Geslin zelf.

• Goozzer

Geslin was, naast heel slim, ook gewoon heel goed. De manier waarop hij plots een gat dicht reed op de Bruine Put was ronduit indrukwerkkend, met de mond dicht…

• DutchSL

Wegmann zat voor deze kopgroep ontstond (door Kroon) al in een kopgroep van vier, en daarvoor reageerde hij ook al vol op een aanval die niet echt weg kwam.

Hij heeft onverstandig veel werk verzet in de kopgroep, het leek wel alsof hij voor Knees reed zo hard ging hij telkens tekeer.. en als hij iets later aanzet wint hij de sprint ook nog.

Absoluut sterker dan Willems, die heeft helemaal niks gedaan wat een ieder ander in dat groepje niet heeft gedaan (behalve Pineau, maar die had ook al in twee eerdere groepjes gezeten)