Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

KBC-Driedaagse De Panne-Koksijde (2.HC) - Etappe 1

• marksi

Is waar, echter had ik Leezer én Posthuma gewoon mee laten rijden. Zij en 5 Lotto's dan moet je toch wat kunnen doen. Dit is toch vrij slecht imo van vooral Lotto maar ook van Rabobank. Je zit met je topfavoriet in een goede positie en dan laat je 2 renners vrij makkelijk wegrijden. Kijk dat de 2 sterkste vooraan zaten geloof ik graag, maar ze zo makkelijk een minuut geven vind ik met het eindklassement op het oog vrij dramatisch. (maar goed nogmaal ik heb het niet gezien, dit concludeer ik op wat ik lees en net op de belg in de nabeschouwing heb gehoord en gezien)

• rustdag

Ik blijf Posthuma een rare vogel vinden. Als je hem verwacht geeft hij niet thuis, maar hij kan ook soms weer eens geweldig uitpakken. Maar goed dat hij Pozzato niet kan volgen oke, maar waarom zover van achter zitten voor een klimmetje dat is toch vragen om problemen, als je zelf de topfavoriet bent, en en de panne als hoofd doel hebt.

• Art

Het probleem van Posthuma was inderdaad dat hij regelmatig te ver achteraan zat bij het begin van de Berendries en de Leberg. Hij moest regelmatig gaten dichten, deed dat ook wel sterk, maar het is zo onnodig.

• Art

Lotto zat daar nog maar met 4 marksi, Scheirlinckx was al gelost. En Sentjens had al een boel werk gedaan, Hoste was de kopman en die reed in het begin ook niet mee en Van Avermaet was de beste van Silence in koers. Dan hou je er verdomd weinig over om te rijden.

• timbo

Ik denk dat Pozzato niet uitrijdt en dat Willems daarom vol mee heeft gereden. Anders zouden ze met Quinziato en en Bennati grotere kanshebbers op de eindzege en dagzege hebben dan nu met Willems. Wel knap werk van Willems trouwens.

• snormans

Als Pozzato morgen nog leider is rijd hij gewoon de tijdrit. Daar is hij proffesioneel genoeg voor.

• Massimo

Belachelijk trouwens die motoren, kunnen ze daar in Vlaanderen nou geen oplossing voor vinden?

• hinault

We kunnen veel maar ook niet alles hé….

• Mazter

Heb het niet gezien maar van Aevermaat moet dan gewoon rijden, de dagzege was al weg. Hoste maakt als beste tijdrijder van silence dan nog kans op het eindpodium. Nu geen dagzege voor Silence en zal Hoste nog zijn best moeten doen om de 3de podiumplaats te halen

• Martijnz

Tommeke moet toch bij den kopgroep komen, dat weet ge toch…..

Wie weet was Willems wel nooit komen aansluiten als dat groepje waarin hij zat niet naar voren werd gezogen door die parasiterende motoren.

Koersvervalsing, daar kan ik niet tegen en ik gunde het die Lotto's ook om die quick steppers eindelijk eens achter zich te laten. Dat is gelukkig wel gelukt.