Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kanshebbers komende Tourdefrance

• derrick

Eerst even de klantenlijst van Humanplasma afwachten.

• JCD

Ik moet je toch even corrigeren, Art. Daar moet staan: “die vind ik veel mooier dan de Tour”.

Verder kan ik me wel vinden in de rest van je boodschap: geniet toch eerst van de mooie koersen die nog voor de Tour komen. De voorjaarsklassiekers en de Giro.

• krabber

let op Cunego, een gevaarlijke outsider. Hij heeft de leeftijd, de ervaring en is alweer goed bezig dit jaar.

• Sweepah

Cunego rijdt de giro dit jaar………

• Rabo Fan

Ook de Tour.

• JW

Zo lang het definitieve deelnemersveld nog niet bekend is geef ik mijn geheimen nog niet prijs ! Dopingszaken, ziekte, blessures, enz, enz. kunnen voor de Tourstart de samenstelling van het rijtje favorieten nog stevig beïnvloeden.

• ab kaashoek

Valverde gaat het niet worden nu iedereeen hem dood wil. Sastre is een one-hit wonder, dus die ook niet. Menchov zal nooit de Tour winnen, omdat hij daar de ballen niet voor heeft

• Sjors

Heb het al eens gezegd. Leipheimer is de grootste favoriet voor mij wat ‘ het fietsen zelf ’ betreft. Contador zal echter de kopman worden.

Leipheimer is dus puur afhankelijk van wat Contador en Armstrong gaan doen.

Verder zie ik Evans en Mentsjov daarachter als gevaarlijke outsiders.

Maar ik heb nu eerst zin in de klassiekers. Reagerende op iemand hier; ik vind de klassiekers absoluut niet mooier dan de Tour. Die staat bij mij op nr.1!

• Rabo Fan

Ik denk dat Andy Schleck bergop misschien wel de sterkste gaat zijn.

• Sjors

Dat denk ik ook. Ik zat over hem te twijfelen, maar ik denk dat hij in de tijdrit tekort gaat komen ten opzichte van de vijf die ik noemde.