Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kanshebbers komende Tourdefrance

• apenzoon

1. Contador

2. A. Schleck

3. Menchov

4. Leipheimer

5. Sastre

6. Evans

:)

• Niels

***** Leipheimer

**** Contador, Evans

*** Armstrong, Sastre, F. Schleck

** Menchov, A. Schleck, Valverde, L.L. Sanchez

* Klöden, Cunego, Nibali, Kreuziger, Gesink

Gesink natuurlijk uit chauvinistisch oogpunt, maar zo gek veel betere renners zie ik ook niet. Want wie anders? Je komt al snel bij hele verre outsiders, van die types die wel de kleinere ProTour wedstrijden kunnen winnen. Maar dan hebben ze wel het half uur van Pereiro nodig. Voigt, Hincapie, Gutierrez, S. Sanchez, Rogers, Lökvist, Soler, Uran, Dekker, Pereiro, Devolder, Joaquin Rodriguez, Larsson, Kirchen, Zubeldia, Popovych.

• diravi

Indien Pfannberger wordt opgesteld (en waarom niet) zou die wel eens kunnen verrassen.

• arend appelberg

door de tour te winnen??

• kohl

Humanplasma ????????????? anders zie ik pfannenberger echt niet meedoen voor een goede klassering in de tour.

• DutchSL

Niels schreef:

>

> Je komt al snel bij hele verre outsiders, van die types die wel de

> kleinere ProTour wedstrijden kunnen winnen. Maar dan hebben

> ze wel het half uur van Pereiro nodig. Voigt, Hincapie,

> Gutierrez, S. Sanchez, Rogers, Lökvist, Soler, Uran, Dekker,

> Pereiro, Devolder, Joaquin Rodriguez, Larsson, Kirchen,

> Zubeldia, Popovych.

Raar rijtje.. er staan renners bij die geen Tour rijden, renners die wel meer dan een half uur nodig hebben en renners die aan een minuut of 7 al genoeg zouden kunnen hebben.

• Blueprint

Contador, Leipheimer, Armstrong, A. Schleck, Menchov, Evans, Sastre. Dat lijken me de enige serieuze kanshebbers.

• Miroslav

Mijn idee.

Rogers, Pereiro en Kirchen worden zwaar onderschat. Vooral Rogers. Die rijdt namelijk podium dit jaar.

• merijntje mortirolo

Hee dat is grappig, ik ken juist iemand die Rogers nu al jaren óverschat…

(Type Brajkovic is het, maar gelukkkig maakt jou dat nog geen gijsje…)

• Andere Peter

Tsja, dat denk ik ook al een jaar of vijf van Rogers. In de 11 tussentourse maanden neem ik mij altijd voor hem het jaar daarop niet meer te spelen.

Ach, ik zal er dit jaar ook wel weer intuinen. Al was het maar, om er niet naast te grijpen als-ie echt een keertje plots 3e wordt.

Voorlopig zitten ze zo in mijn hoofd:

1 A Contador

2 C Evans

3 D Menchov

4 A Schleck

5 C Sastre

6 L Leipheimer

7 L Armstrong

8 F Schleck

9 L Sanchez

10 R Gesink