Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

KBC-Driedaagse De Panne-Koksijde (2.HC) - Etappe 3a en 3b

  • Art

    Willems is eindwinnaar van deze Driedaagse De Panne-Koksijde! Hij realiseert een tijd van 19'20".

    Uitslag tijdrit:

    1 - Wiggins 18'01"

    2 - Westra op 20"

    3 - Devolder op 32"

    4 - Posthuma op 34"

    5 - Grabsch op 35"

    6 - Flens op 37"

    7 - Tuft op 41"

    8 - Mouris op 48"

    9 - Ignatiev op 50"

    10 - Lang op 50"

    11 - Cozza op 54"

    12 - Van Impe op 54"

    13 - Goddaert op 56"

    14 - Boucher op 58"

    15 - Bodnar op 59"

    16 - Van Emden op 1'02"

    17 - Cavendish op 1'05"

    18 - Horrillo op 1'07"

    19 - Stamsnijder op 1'08"

    20 - Bazayev op 1'08"

    21 - Oss op 1'08"

    22 - Leezer op 1'09"

    23 - Trussov op 1'09"

    30 - Willems op 1'20"

  • Andere Peter

    Jury-oordeel dus net niet van belang geweest voor de uitslag.

    Felicitaties aan Willems, leuke winnaar.

  • Art

    Einduitslag:

    1 - Willems

    2 - Posthuma op 19"

    3 - Leezer op 54"

    4 - Quinziato op 57"

    5 - Henderson op 1'02"

    6 - Bozic op 1'03"

    7 - Maaskant op 1'12"

    8 - Hoste op 1'19"

    9 - Chainel

    10 - Finetto

  • Proost!

    Die jongens moeten ook lunchen. Dat kost in Vlaanderen heel wat meer tijd dan in Nederland. Het stemt de juryleden ook heel mild.

  • Robin

    Ik had Willems eigenlijk nog wel beter verwacht. Posthuma laat het zelf liggen deze tijdrit.,

  • De Kaasploeg op het werk

    Zeker mooie prestatie en eentje die je vorig jaar al een beetje kon zien aankomen. Willems schaar ik zeker ook tot de schaduwfavorieten voor aankomende zondag. Ik zie weinig mensen sterker bergop rijden (afgelopen zondag), dus als het zondag dit weer is, zal het tot de muur wel samenblijven en moet ik nog zien wie hem kan volgen. Pozzato allicht, en Kroon. Boonen..? Devolder denk ik niet, en Chavanel ook niet.

  • Art

    Je kan ook overdrijven Kaasploeg. Na 190 km. een heuveltje opstormen is nog wel wat anders dan 240 km.

  • G1ant

    Als Westra in etappe 1 in de groep Posthuma was gebleven, had ie dan gewonnen?? Net niet wsl. Die jongen is wel heel goed bezig.

  • JW

    Goeie en verdiende winnaar, daar kan niemand omheen.

    Waar je ook niet omheen kunt is dat de eindwinnaar zijn zege te danken heeft aan die twee Quickstep-huismotoren. Zonder die koersvervalsing was hij nooit meer bij de kopgroep gekomen.

    Ronde van De Panne 2009 blijft een wedstrijd met een smetje.

    (Natuurlijk is dat niet de schuld van Willems ! Maar je mag toch hopen dat de zege a.s. zondag niet op zo'n dubieuze manier tot stand komt…)

  • Raimondas Roomsaus

    Weet iemand wat er met bennati aan de hand is? Hoorde Willems net zeggen dat hij “een beetje geblesseerd” is namelijk..