Jammer dat Aart zijn belofte niet na kwam…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsLars Boom is nu de beste eendagsrenner van Nederland en ik zou niet weten wat erop wijst dat hij dat voorlopig niet blijft. Langeveld moest het in bij de jeugd in het veld altijd tegen hem afleggen.
Elke internationale krachtmeting waarbij Sebastian als winnaar voor de dag komt zal mij welkom zijn. Sterker nog, het zal een gevoel van gelukzaligheid bij mij teweeg brengen. De toekomst zal uitwijzen of hij successen gaat boeken, maar ik houd het voorlopig gezien het verleden voorlopig toch op Lars en laat mij graag verrassen.
Lars Boom moet, hoewel hij een enorme potentie heeft, alles nog bewijzen bij de profs, Eddy…
Ik hoop wel dat hij gaat bewijzen dat hij inderdaad een topper op de weg gaat worden, zijn enorme talent onplooit. Liever vandaag nog dan morgen. Maar tot die tijd zijn opmerkingen als die van jou vrij zinloos…
Wat een onzinnige reply, werkelijk.
Dat je verwacht dat Boom Nderlands'beste wegrenner wordt kan ik nog begrijpen, maar het is compleet onzinnig om op basis van de toekomst iemand nu al tot beste wegrenner uit te roepen. Die ene keors waarin hij de beste was in eigen land (NK Ootmarsum 2008) is een veel te smalle basis.
Ik ben het helemaal met goozzer eens, laat Lars het eerst allemaal maar eens bewijzen.
Dat hij de potentie daarvoor heeft zal echt niemand ontkennen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?