Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Langeveld wil (ooit) de Ronde van Vlaanderen winnen

• Cyclad

Klopt, Massimo.

Als er antipathie is, is deze gericht tegen de fans van Sebastian Langeveld, niet tegen Langeveld zelf.

• merijntje mortirolo

Okee dan, antipathie is wat overdreven, maar ik bespeur toch vaak een tendens van ehmmm tsja, het woord meewarigheid komt dan nog het dichtst in de buurt. Men schat hem volgens mij wat te ‘jong’ en ‘onervaren’ in. Alsof het iemand is die nog bij de hand genomen moet worden, terwijl hij volgens mij juist verdomde eigenzinnig en sterk in zijn kop is.

Ach… en zelfs naar zijn fans is er weinig antipathie toch? Ja okee, naar PietvZ misschien, maar die voelden ‘we’ al, nog voordat Sebas (ja zo noem ik hem) überhaupt bekend was…:D

Het kan mij over het algemeen allemaal aan mun aars roesten wie er fan is van wie, al heb je altijd mensen die overdrijven, zoals gijsje en zilvervos… (De tering zeg, nachtmerries gehad van die twee… Ben blij dat Lance gestopt is.:+)

Langeveld staat niet in mijn ‘hot list’ van coureurs, maar ik zie hem graag koersen.

(Wie er dan wel in staan? Lieuwe natuurlijk! En Eddy van IJzendoorn en Huub Duyn en Marc de Maar en Iris S en Ben Gastauer en uiteraard Sebastiaan van der Meer en heel soms ook Marco Bos).

• Blueprint

Kroon inderdaad. Alleen ben je met Kroon ook vrijwel zeker dat een echt grote overwinning er niet in zit en is mijn hoop daarom meer gevestigd op Langeveld, Maaskant, Boom, Gesink en Dekker.

• merijntje mortirolo

Zo zie ik dat ook, BP.

Ze hebben wat dat betreft Kroon ingeruild voor Flecha daar bij de Rabo…

• arend appelberg

ach gut alweer zo'n “doe maar normaal dan doe je al gek genoeg” renner. daar hebben we er in nederland wel genoeg van. mijn sympathie heeft hij niet iig.

• Goozzer

Toch een interessant rijtje namen. Totaal geen verband in te ontdekken. Eddy van Ijzendoorn? Dan ga ik voor Rik. Veel toffere peer…

Iris S(lappendel?) vind ik nog wel het opmerkelijkst. Hoe kom je daar nu weer bij? Overigens is het wel een buitengewoon aardige dame. Iets dat ik aan den lijve heb mogen ondervinden, tijdens het NK Baan van 200x. We zaten toen, met onder meer ook Wout Poels, in hetzelfde groepje onder leiding van de heer Zijerveld. Iris won nog een paar medailles. Mooie dagen waren dat…

• merijntje mortirolo

Iris en ik deden ooit hetzelfde werk en zo leerden wij elkaar kennen. Supersympathiek meske en dan nog eens talentvol ook. Ze zou hier nog langsfietsen voor een fles wijn (we wonen tenslotte aan dezelfde rivier), maar goed, het seizoen is weer begonnen, dus dat komt er vast niet meer van…

Eddy is een goeie, Rik ken ik niet. Geen verband? Hmmm, zo op het oog niet, maar ze zijn allemaal ‘okee’ * en daar houd ik wel van.

*merijns definitie van ‘okee’: tamelijk normaal, nuchter en evenwichtig. Doorgaans sympathiek, immer menselijk en meestal gezegend met een gezonde dosis humor en/of zelfspot.

• Goozzer

'okee', dat onderschrijf ik van harte…

• Cecchini

Al die jonge renners in Nederland moeten maar eens gaan oogsten met het winnen van koersen die er echt toe doen. De enige, die dat tot op heden deed was Thomas Dekker.

Langeveld heeft zeker mijn sympathie al was het alleen maar vanwege de mooiste stijl van het gehele peloton. Het oog wil namelijk ook wat.

Boom belooft veel, maar dat doe hij al zo lang, Hij moet het nu maar eens laten zien tussen de grote jongens. Die b-koersjes die hij tot nu toe won, het is allemaal leuk en wel, maar ik lig er niet wakker van.

• gregario

Kroon is 31-32-33 en zag je echt niet toen hij 24 was. Daarnaast heeft Kroon nog niet een grote koers gewonnen of gereden voor de overwinning. Langeveld reed in 2008 in de RVV mee voor de overwinning en in P-R demareerde hij en viel helaas ook.. Kroon is net niet in resultaten en dwingt weinig af. langeveld probeert het tenminste. Langeveld heeft oneindig veel meer mogelijkheden dan Kroon..