Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

favorieten Parijs-Roubaix

• Sub Culture

Boonen of Devolder.

Als beiden hun huidige vorm behouden, dan zal er weer niks aan te doen zijn.

Al mag Hoste van mij ook winnen al was het maar om Lotto die eerste grote zege te schenken.

Hushovd komt ook elk jaar bij mij op, maar elk jaar weer speelt hij praktisch geen rol van betekenis in Roubaix, onbegrijpelijk eigenlijk gezien 's mans fysieke capaciteiten, hij is gemaakt voor die koers.

• Bernie

Zelfde favorietenrijtje als in Vlaanderen.

Ik ben van mening dat de spoeling bij de RVV en P&Roubaix qua favorieten jaarlijks dunner wordt. Het lijkt erop dat de renners die sterk zijn in LBL qua aantal toppers en ook qua diversiteit aan nationaliteiten groter is dan bij de keienvreters.

In RVV was er naast Quickstep sprake van zegge 6 medekandidaten voor de overwinning en dat was het dan wel.

Het zou mij overigens niet verbazen dat Chavanel wordt uitgespeeld door QuickStep om de Fransen een plezier te doen.

Stille hoop dat Veelers ( was ziek voor de RVV) het goed gaat doen in P&Roubaix, was vorig jaar 29ste. Skil laat ook in RVV te weinig zien en legt het af bij Vacansoleil.

• kallypso

cancellara als die vandaag geen pech had was die ook nog wel langer mee gegaan denk ik.

• Waarom niet?

Povere bezetting inderdaad, de jongste jaren. Nu nog eens extra door het afhaken of niet in vorm zijn van Ballan en Cancellara.

De bezetting in de heuvelklassiekers is vele malen sterker, de diversiteit qua winnaars ook. Knap dat Devolder dit twee jaar achtereen kan hoor, maar toch ook wel een teken.

• apenzoon

Dat Raboblok kan echt wel concurreren met Quickstep, als ze allemaal goed zijn en geen pech hebben ten minste.

Ik hoop dat Flecha dit keer geen pech zal hebben en eens verstandig koerst, hij heeft zeker de klasse om een wedstrijd als deze te winnen.

• Tombola

Boonen naar Euskatel, hele voorjaar kopman…

• Pietje

Ook Devolder. Als hij vandaag niet zoveel ploegmaats in het tweede groepje had won hij nooit. Dan hadden Chavanel en Boonen hem terug gehaald. Vorig jaar hetzelfde verhaal. Maar het blijft natuurlijk wel heel sterk om uit de greep van die anderen te blijven (vorig jaar Langeveld en Flecha, vandaag het groepje Quinziato)

• Glen

Een peleton dat samenwerkt zou alle moeite van de wereld hebben gehad om Devolder na de muur nog te pakken.

• Mazter

De aanwezigheid van een snelle man en twee hardrijders maakt het QS-blok natuurlijk vele malen sterker dan welke Raboblok dan ook.

• PietvZ

Pietje, Pietje toch. Je hebt er niet echt veel van begrepen.