Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

favorieten Parijs-Roubaix

• Pietje

Zou helemaal niet gek zijn. Of misschien Silence Lotto wel…

• Andere Peter

@Goozzer: prima stelling. Voor Boonen zou verkassen inderdaad wellicht goed zijn. Al val te vrezen dat Lefevere dan weer Pozzato of Haussler haalt ofzo, om toch maar zo dominant te blijven. Voor de spanningsboog van deze wedsttrijden zou het zeker heel goed zijn.

On topic: belachelijk dat hier wordt gevraagd baar favorieten voor PR en dat er na 30 reacties (als ik het goed zie) nog niet is gerept over…

GEORGE HINCAPIE !

Typisch een renner van wie je in RVV niet precies zijn PR-vormpeil kunt aflezen. Ik moet wel toegevenl hier is de wens de vader van de gedachte: ik zou het hem heel erg gunnen, hij heeft er een beetje recht op gezien zijn hele oeuvre.

• JW

Ben ik vrijwel geheel met je eens: een klein kansje. Wat ook voor de andere blokken geldt.

Alleen de optie om het op een sprint aan te laten komen lijkt voor Quickstep steeds minder aantrekkelijk te gaan worden. Het aantal mensen met wie Boonen liever niet naar de streep rijdt (Pozzato, Haussler) lijkt te groeien.

• niek

als de ploeg van cancellara goed in vorm is en cancellara zelf goed in vorm is krijgen we een heel spannende met devolder en eventueel chavanel. ik denk dat boonen ook wel zint op een grote overwinning. pozatto zal boonen niet laten wegrijden en andersom ook niet. het is afwachten op wie quick step de kaart speelt: boonen chavanel of devolder. de uitdagers zijn flecha, pozzato en hushovd.

• JasperK

Voor mij is er maar één favoriet: Boonen.

Volgens Pozzato zat Boonen op het moment dat Devolder demarreerde in zijn oortje te schreeuwen om hem tegen te houden. Volgende week laat Boonen niet hetzelfde gebeuren, en rijdt hij weg voordat de rest er wat aan kan doen. Een 100% getergde Boonen in Roubaix, dat gaan spektakel opleveren.

• gerd

Niet gek om Hincapie hier te noemen, hem zou ik het zeker gunnen.

Laat Devolder zondag ajb voor zichzelf rijden, dan zien we spektakel (misschien zonder winst, maar ik wil Stijn zien vlammen van in het bos).

Maar eigenlijk zou ik liefst van al een Lotto zien winnen, ik vrees alleen dat dat wat hoog gegrepen is.

Verder ook Flecha, Maaskant, Hammond, toch ook Cancellara.

En doet Pozzato mee ???

• diravi

Ja.

• Mario Aarts

Mooi, ik zie ook ‘verdacht’ veel vergelijkingen met die ploeg van toen.

• Lucas

Wat staat hier..?

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=173&i=873051&t=873036

• Eduardo

Boonen was de sterkste man deze ronde. De vraag is hoe lang hij als kopman nog cadeautjes zal willen uitdelen…