Amen.. gewoon een liefhebber net als wij.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAlle mensen die altijd klagen over commentatoren zou ik eens willen uitdagen om zelf 3 uur aan een stuk te lullen en dan na afloop aan de toehoorders te vragen of het boeiend was. Natuurlijk it er slap gelul, dat is het principe van de functie een beetje. Wees blij met de diversiteit, blij dat VRT en NOS een verschillende insteek hebben, mede ingegeven door de beide culturen.
Wat een bullshit Peter Andre, je mag best commentaar hebben als iemand zijn vak niet verstaat, daarvoor hoef je niet eens in die wereld te zitten.
Ik zou het overigens best een keer willen doen, ik weet van mezelf dat ik beter koers lees en renners herken dan de NOS, misschien minder leuk voor de kijker als ik 20 km voor de meet roep dat Devolder wederom wint.
Nooit geroepen dat zelfs jij die bal de goal in zou pegelen?
Groet
Wat jammer van je laatste repliek Boris, de eerste was werkelijk grandioos…ik dacht dat je daarmee eigenlijk wilde aangeven wat Andere Peter beweerde: doe het maar eens uren aan en stuk commentaar geven…ik zou het zeker niet beter kunnen.
Al die commentatoren hebben overigens een zeer beperkte houdbaarheidsdatum, zelfs Marc Uytterhoeven ging na verloop van tijd irriteren.
Er is maar één commentator waar ik me nooit aan geërgerd heb: God zelve (zonder een greintje ironie of sarcasme): MART SMEETS.
Smeets mocht dan wel alle renners niet kennen, het was juiste deze afstand die hem zo schitterend maakte als commentator. Smeets slaagde erin om meer dan twintig jaar lang kritisch te blijven, vergelijk dat met dwepers zoals Wuyts enzijn collega die criteriums organiseert, en dan is Smeets een verademing.
Maar: ik zou het niet beter kunnen….enn er zit een knop aan de televisie waarmee je het geluid kunt afzetten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?