Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe wielrennen Maarten Ducrot

• arend appelberg

wat een onzin andere peter. als mijn dokter mijn verkeerde been afzet gaat hij daarna ook niet tegen mij roepen van doe het dan zelf en mocht hij het wel doen dan zet ik zijn beide benen af. deskundigen daarin hoor je te kunnen vertrouwen op wat voor manier dan ook en als zij falen dan mag je dat gewoon zeggen.

• Goozzer

Geweldige redenering, jammer alleen dat de premissen niet allemaal waar zijn. De conclusie is dus ook voor in de prullenbak…

Met de post begin ik je een ‘vreemdere vogel’ te vinden, Arend. Laten we hopen dat dat positief is…

• wát een finale

Ik las dat Michel Wuyts na zijn kleine blunder na de Brabantse Pijl (meermaals “eerste Franse zege” roepen, terwijl uitgerekend t jaar ervoor ook een Fransman won) een nacht slecht geslapen heeft en via enkele bronnen zijn foutje erkende.

Zo'n nobele daad heb ik van de mannen van de NOS nu nog nooit gezien.

Dan vraag ik mij af: wéten ze niet eens dat ze non-stop onzin uitkramen, of interesseert het ze gewoon geen bal.

• Lucas

Smeets wel eens met Boogerd gezien..? Of Armstrong..? Noem je dat kritisch..?

• peter

Geen grotere dweper en ondeskundige dan Mart Smeets…

Michel en Karl zijn vakmensen!

• Lucas

Aan “ik lijdt” te zien, behoor je tot de eerste groep.. ;-)

• Andere Peter

Boris, ik zeg toch niet dat men geen commentaar mag hebben? Natuurlijk mag dat. Ik vind het wel goed om daarnaast even het besef te laten doordringen dat een ergernis snel wordt opgewekt als je live 3 uur praat. Het is al snel niet goed. De één is te kritisch, de ander te dweepziek. De een is teveel outsider, de ander teveeel insider. De een lult teveel, de ander laat lange stiltes vallen.

Ik ben blij met diversiteit, blij dat ik soms wat kan zappen. Blij dat ik weet dat ik op VRT een iets andere houding kan verwachten dan op NOS, enz.

(Ik ben niet zo blij met die plaatjes van mijn bijna-naamgenoot, van wie alleen de borstkas met die van mij overeenkomt)

;)

• Alpenroosjes

Ik sluit me aan.

Op het moment dat ik hoor dat Mart hweer eens het commentaar geeft voor de dag dan kunnen onze vrienden van de VRT het wel schudden, want dan zal ik op zeker de hele uitzending via de NOS volgen.

Nog sterker. Ik verheug me vooraf al op die uitzendingen, die helaas nog te weinig voorkomen.

• Andre

Komt er nog een nieuwe single eigenlijk? Ik vond summer dreams het best.