Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe wielrennen Maarten Ducrot

• Goozzer

“beperkte houdbaarheidsdatum”

Ik denk dat dit een waar woord is, gerd. Wat betreft Smeets, ook daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebben. Smeets heeft een aantal beperkingen, waar je je fiks aan zou kunnen ergeren, maar het is niet zo dat hij in de loop van de tijd irritanter is geworden. Hij is niet op de glijdende schaal van bijvoorbeeld afhankelijkheid en chauvinisme terecht gekomen, zoals velen zijn collega's. Smeets is nog steeds ‘onafhankelijk’ en kritisch. Als hij een goede dag heeft, is hij nog steeds fenomenaal…

• apenzoon

Op de OS van vorig jaar na, zit er echt nooit enige emotie of interesse achter zijn stem. Soms is er tijdens een massasprint gewoon een minuut stilte….

• Sjors

Maarten Ducrot is de reden dat ik naar de NOS kijk. Ik word moe van die Belgen.

• Goozzer

En terecht, want massasprinten, toch een verlengstuk van de reclamekaravaan, verdienen het niet om op een deugdelijke manier verslagen te worden door de publieke omroep…

• Oudesluis Dronken Thuis

Het nieuwe wielrennen bestaat, jongens als Hoogerland en Westra had je anders echt niet gezien. With all due respect to Johnny en Ut Beest.

Ik had ooit een ex met een poster van Peter Andre op haar kamer

• Boris de Löwikfan

Deze ODT? Dit is iig wel degene die het meest met mij doet, zwetende zwoele nachten zeg maar, wat een lekker menneke is dat toch he…

Groet

• Lucas

Als je dat waardeloze commentaar van Ducrot te pruimen vindt zijn er twee mogelijkheden:

1. Of je merkt niet dat hij in heel slecht Nederlands veel onzin uitkraamt; je hebt dus geen verstand van wielrennen..

2. Of je merkt het wel, maar vindt dat juist wel grappig; je hebt geen humor..

• Proost!

Die is leuk! Maar Ducrot vond ik toch de enige die nog wel te pruimen was NOS-sport. Aan welk van de genoemde euvelen ik lijdt is me nog niet duidelijk.

• Goozzer

Volgens mij val je onder categorie 2, proost… :+

• arend appelberg

ducrot is een held. natuurlijk is 95% van wat hij uitkraamt onzin maar dat geldt voor mij ook en velen vinden mij een held :)