Jasper: met een proxy kom je wel op die amerikaanse site, die heeft veel betere kwaliteit stream.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMollema toch netjes gereden, evenals Paul Martens.
Veel tegenvallers, waaronder Thomas Dekker.
Ik hoop niet dat Frederik Kessiakoff op Cobo heeft moeten wachten, maar daar lijkt het wel op.
Verder snap ik niet waar de Belgische liefhebbers De Greef, Aerts en Van den Broeck vooraan hebben gezien, zij eindigden nog achter de groep Mollema.
Zal wel weer wishfull thinking zijn geweest.
Wel heel erg sterk van Dries Devenyns, hij kan inderdaad een heel goed renner worden. Ik volg hem al 3 jaar met veel belangstelling, hopelijk wordt dit het seizoen van zijn doorbraak.
In de Tirreno was hij in het begin ook erg goed, maar zakte hij in de moeilijke laatste ritten wat weg. Hopelijk houdt Devenyns het nu wel vol.
Wat is er aan de hand met Van Goolen? Had zich dit seizoen in Parijs-Nice al hebben moeten laten zien, om dan in de Giro voor zijn eigen kans te mogen rijden. Voor Nice werd hij uiteindelijk niet eens geselecteerd en in de wedstrijden die hij wel rijdt, zijn zn uitslagen niet best.
Freire voor Dekker vandaag..
Dat heeft Devenyns dan knap gedaan. Dalen is net zoals klimmen ook een kwaliteit!
Ook Van den Broeck en De Greef rijden naar hun mogelijkheden, dus het is niet nodig te stellen dat de Belgen tegenvallen.
Nu ja, Monfort misschien.
Wij Nederlanders stellen daar moeiteloos de opnieuw tegenvallende Thomas Dekker tegenover.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?