Nou nou Goozzer, wat Chavanel betreft, als je zo graag gelijk wilt, wat mij betreft, maakt me niet zoveel uit wat Devolder betreft, de reacties van de heren zelf:
'Lefevere verzekerde me het absolute kopmanschap voor de ProTour-ronden, zoals de Ronde van Zwitserland en de Tour de France waarin ik volgend jaar debuteer. Hij is ook bereid een man of drie in functie van mij mee te sturen. Bij Quick Step vind ik Jurgen Van de Walle terug die ik nog ken van bij de beloften en van mijn tijd bij Vlaanderen 2002. Een goede vriend en helper. Met de aanwerving van Matteo Carrara (Unibet.com) werd een heel goede renner op mijn terrein erbij gehaald.'
Patrick Lefevere, gisteren in Nederland, was blij met zijn eerste grote aanwinst voor volgend seizoen. ‘Iedereen beschouwt ons als een ploeg voor de klassiekers. De afgelopen jaren zijn we ook om de bekende redenen afwezig geweest op de transfermarkt voor de ronderenners. Met Stijn Devolder is het de bedoeling om te tonen dat wielersport ook op een andere manier kan, eenmaal de valsspelers eruit zijn. Dat bewees Stijn al in de Ronde van Zwitserland en hopelijk ook in de Vuelta. Hij krijgt het kopmanschap. Zonder dat ik de volgende Tour al druk wil leggen op Volderke die ik al ken van toen hij dertien, veertien jaar was. Hij is van dezelfde lichting van mijn zoon Dieter en van Tom Boonen. Bij ons moet Stijn niet vrezen voor concurrentie op het vlak van de grote ronden.’
sportwereld.be