Zijn we niet een beetje aan het doorslaan bij het interpreteren van dit flauwe grapje van Lefevere?

“One could also say that you have to ride in our team to win the Ronde van Vlaanderen. Tell that to Sebastian Langeveld,” he added to a Dutch journalist, hinting that he was keen on having one of Rabobank's talented Dutchmen in his team".

Dat dit een hint zou zijn, wordt niet geuit door Lefevere. Dat is interpretatie van de journalist. Het kan kloppen, maar je kunt dit ook lezen als een beetje stoere praat. 'Zeg tegen die Langeveld maar dat alsie RVV wil winnen, dattie dan bij ons zal moeten komen ;) '. De opmerking, tegen een NL-journalist klopt ook wel een beetje, denk ook maar eens aan hoe Knaven zijn kasseienklassieker won.

Maar dan nog, zelfs als Lefevere dit inderdaad als hint over een transfer bedoelde, dan is het nog geen feit dat hij echt serieus achter Langeveld aan zat/zit.

Het zegt wel iets over Lefevere, dat deze (vermeende?) hint erin gaat als zoete koek. Blijkbaar zou het niemand verrassen als QS voor Langeveld zou gaan. Mij ook niet. QS is geinteresseerd in alle potentiële bedreigingen, Haussler staat vast ook op het lijstje en als Boonen gaat (theorie uit ander topic) dan wil-ie vast Pozzato. Burghardt, Willems, het is niet zo moeilijk om het transferwenslijstje van Lefevere na te bootsen. Kijk de VSS voor RVV er maar op na.

Neemt allemaal niet weg dat ik mij graag aansluit bij de eindconclusie va Cyrille van Hauwaert.