Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuelta Ciclista al País Vasco (UPT) Etapa 2: Ataun- Villatuerta

• JCD

Ik hoop dat je niet op mij doelt. Het enige wat ik zeg is dat ik het teleurstellend vind dat hij zich hij aan deze mannen op een dergelijk klimmetje zijn meerdere moet erkennen. Daarnaast beweer ik dat Mollema dit vorig seizoen niet was overkomen.

Verder een prima poging die, zeker voor Rabobank omdat ze ook nog eens de snelste man in het pak in de gelederen hebben (al weet niemand wat Freire zo snel na zn blessure alweer kan), een beetje naar uitpakt.

• Sweepah

3. Swift

5. Sanchez

• Massimo

LL? of Sam?

• snormans

LL

• HP

Freire niet eens met de 1e 30

• Massimo

TY

• Boris de Löwikfan

Ladies Lover dus..

• Blueprint

Wat een gezeur over Mollema. Hij is mee in de aanval en wordt eraf gereden door mannen die duidelijk beter in vorm zijn. In plaats van nog 25 kilometer zinloos alleen door te harken, is hij zo verstandig om zich te laten inlopen. Jammer dat zijn poging mislukt is, maar ik zie geen reden om hem af te branden. Hoeveel renners met mindere vorm durven überhaupt in de aanval te gaan in zo'n zware koers?

• Boris de Löwikfan

Wat een verassing van Freire, tuurlijk sprint hij niet mee met de wetenschap dat het voor een 3de plaats is.

Groet

• Massimo

Klopt Löwik Lover