Toen was hij ook niet super, dat zag je toch bergop? Hij kon bij vlagen met grootste moeite volgen. Toen sloeg hij ook toe in de tijdrit.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet extreme kritische beoordelingsvermogen is helemaal extreem als je het beziet in het licht van de prestaties van een leeftijdgenoot en eveneens gigantisch talent, Andy Schleck. Maandag kwam hij toch ook - op zijn terrein - niet echt lekker uit de verf. Terwijl Gesink bijna zonder uitzondering op een extreem hoog niveau koerst.
Garate was even ontsnapt, maar is weer ingelopen:
leuke vertalingen trouwens van spaans naar nederlands.
De ontsnapping van de twee werd opgeslorpt door het peloton op 7 kilometer, in de buurt van Zubielki.
13:05h. Primera escapada 13:05 uur eerste pauze
De bewegingen zijn vastgezet in een podium met een lay-out voor. Y nada más darse la salida, Juan Manuel Garate (112, Rabobank) y Javier Echarri (192, Contentpolis-Ampo) . En net uitgedeeld, Juan Manuel Garate (112, Rabobank) en Javier Echarri (192, Contentpolis-Ampo) ontsnapt uit het peloton. De ontsnapte gevangenen hebben een inkomen van 25 seconden.
Pebo, nu moet je toch eens uitleggen waarom je zegt dat Gesink nooit een Boogerd zal worden. Gezien de context denk ik dat je bedoelt te zeggen dat Gesink nooit zo hard die korte hellingen op zal fietsen. Als je dat bedoelt, ben ik het toch met je oneens. Boogerd was niet explosief genoeg om grote klassiekers te winnen (AGR was een mazzeltje natuurlijk), maar hij presteerde wel constant op hoog niveau. Wat dat betreft lijkt Gesink wel wat op Boogerd. Maar Gesink lijkt beter te worden in het hooggebergte en in de tijdrit. Kortom, ik ben het met je eens *D
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?