Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuelta Ciclista Al Pais Vasco (UPT) Etappe 3

• Keuteberg

Ja, want dat was bij de junioren namelijk al zo. En dat is toch al een goede 7 jaar geleden denk ik.

• Stümpert

Dit is volgens mij de meest cryptische post van het jaar, hoeveel letters Sweepah?

• HP

Weening is dood! (Laatste zin)

Pieter Weening (118, Rabobank) and Peter Velits (178, Team Milram) took a few meters ahead of the peloton. A estos dos se les han unido posteriormente Mikel Nieve (18, Euskaltel-Euskadi), Craig Lewis (94, Team Columbia), Johann Tschoop (128, Bouygues) y Manuel Vázquez (198, Contentpolis- Ampo). These two have been joined later Mikel Nieve (18, Euskaltel-Euskadi), Craig Lewis (94, Team Columbia), Johann Tschoop (128, Bouygues) and Manuel Vazquez (198-Contentpolis Ampo). Y un kilómetro después Gustav Larsson (45, Team Saxo Bank), Hubert Dupont (83, AG2R) y Ricardo Serrano (186, Fuji-Servetto) se han escapado de la vigilancia del pelotón, llegando a enlazar con la cabeza de carrera. And a mile after Gustav Larsson (45, Team Saxo Bank), Hubert Dupont (83, AG2R) and Ricardo Serrano (186, Fuji-Servetto) have escaped the surveillance of the peloton, to connect with the head of the race. Pero, como viene siendo habitual en la etapa de hoy, poco después eran cazados. But, as is customary in the stage today, shortly after they were killed.

• diravi

Volgens mij begon het allemaal al lang voor de conceptie.

• Keuteberg

MOORD! Wat is dit voor koers

• HP

Weet je wat fietser weglopen, als een ruiter schade heeft geleden of is gedaald van de fiets.

• HP

Wat een taalkunstenaars bij Google:

1. De tijd kwam met de lopers, en dat niets het geen regen en kou.

2. Weet je wat fietser weglopen, als een ruiter schade heeft geleden of is gedaald van de fiets.

3. De intranqulidad blijft de overheersende toon van de dag en geen ruiter krijgt een minimum inkomen profiteren.

• Ramon

Is deze wedstrijd nog ergens live te volgen via internet?

• HP

Poezie uit de koers:

Het inkomen van het hoofd is aanzienlijk gegroeid en is nu in de 3:23 match Durana, op kilometer 81. In het hoofdgebouw peloton Lampre gooien drie mannen, vergezeld van een Tselinograd. Euskaltel-Euskadi op het moment nog steeds op de tweede rij.

• Pebo

Boogerd kon toch wel erg explosief uit de bocht komen… Misschien inderdaad net niet explosief genoeg, maar hij is natuurlijk niet voor niets de renner met de meeste top 10 klasseringen in een klassieker ooit. Ik bedoelde inderdaad dat Gesink de korte hellingen minder goed LIJKT aan te kunnen. Het kan nog altijd veranderen…… Ik ben het dus ook met jou eens.