Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

5e etappe Vuelta a pais Vasco: Güeñes - Zalla

• Cycl0n

Vandaag de 5e etappe naar Zalla,het peloton start vanuit Güeñes.

Het algemeen klassement:1 1 CONTADOR, Alberto ASTANA ESP 16:00:16

2 11 SÁNCHEZ, Samuel EUSKALTEL - EUSKADI ESP +08

3 161 EVANS, Cadel SILENCE-LOTTO AUS +08

4 71 COLON MAS, Antonio TEAM KATUSHA ESP +08

5 101 CUNEGO, Damiano LAMPRE - N.G.C ITA +27

6 111 GESINK, Robert RABOBANK NED +32

7 51 SÁNCHEZ GIL, Luis León CAISSE D'EPARGNE ESP +35

8 145 KREUZIGER, Roman LIQUIGAS CZE +54

9 141 NIBALI, Vincenzo LIQUIGAS ITA +54

10 61 CASAR, Sandy FRANÇAISE DES JEUX FRA +54

De rit van vandaag:

http://vueltapaisvasco.diariovasco.com/2009/etapas/etapa-guenes-zalla/index.htm

(sorry kan het profiel hier niet plakken)

Denken jullie vandaag de beslissing zal vallen of toch morgen tijdens de tijdrit?

• matthijs en rian

denk morgen pas, vandaag nog voor aanvaller/ontsnapper.

• Rudy Tek

Ik denk dat de beslissing al is gevallen.

• gijsje

Denk vandaag een zware dag wordt, niet zoeer het parcours, maar vooral het weer door veel regen en behoorlijke wind!!

Astana zonder Horner en navarro ook niet meer geheel fit!!Dus zal het beulswerk van Zubeldia, hernandez en als laatste van Jani moeten komen!!matthijs en rian schreef:

>

> denk morgen pas, vandaag nog voor aanvaller/ontsnapper.

• Eindhovuh

Ik denk dat Jani er al lang afligt als Hernandez zich nog eens op kop zet.

• JW

Afgaande op de etappe van gisteren, waarin met name de Spaanse concurrentie Contador als gekken heeft aangevallen, verwacht ik vandaag een hele zware dag voor Contador.

Als er weer zo'n helse rit ontstaat, met bovendien slecht weer, kan het klassement vandaag toch nog behoorlijk overhoop worden gehaald. De kans lijkt ook groot dat Contador er dan toch weer alleen voor komt te staan (zeker Horner zal hij missen).

Ik hoop dat Rabo in dit geweld mee kan gaan doen. Liever aanvallen en ten ondergaan dan meerijden voor een vijfde of zevende plaats in de einduitslag !

• Zenon J.

“Jani” (voor intimi) blijft wel een beetje hangen in zijn ontwikkeling. Als je ziet dat Gesink, Nibali, LLSG, Kreuziger hem aan alle kanten de baas zijn (zowel bergop als in de tijdrit), ben ik bang dat hij zijn belofte nooit in zal lossen. Het zal een goede knecht worden, een echte kopman zal het m.i. nooit worden.

En inderdaad, Hernandez zal wel de laatste Astana voor Contador zijn

• Mazter

Brajkovic pikt zijn momenten eruit, 2 jaar terug de Tirreno (5de) en Tour of Georgia (1ste), vorig jaar Baskenland (7de), Duitsland (3de) en Lombardije (2de). En dit jaar zal ie ook vast zijn resultaten, om nou te zeggen dat hij blijft hangen in zijn ontwikkeling.

• DeDikke

Mazter schreef: “vorig jaar Baskenland (7de)”

Bullshit

• Eindhovuh

Dat zijn aardige resultaten. Maar gezien zijn beloften tijd en doorbraak in 2006 is de progressie niet super.