Mhua, het was heel slecht weer.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsInderdaad, Cyclad. Zeker de mannen die ook een goede tijdrit in de benen hebben, zouden voor morgen toch ook ambitie moeten hebben. Ik kan me zo voorstellen dat bepaalde renners daar - al dan niet met oog op de komende Ardennenklassiekers of etappekoersen - toch vertrouwen hadden kunnen tanken. Een goede prestatie in de tijdrit zou mannen als Dekker, Gerdemann, Zabriskie en Van den Broeck e.a. toch goed uitkomen, dacht ik zo…
Ik denk stiekem dat vandaag er gewoon enorm hard heeft ingehakt - na gisteren ook al een, zie daarvoor ook het commentaar van Gesink, onverwacht zware rit te hebben gehad. De verschillen in de etappes zeggen eigenlijk ook al genoeg…
Overigens benadrukt dit maar wel weer eens wat voor een speciale renner Freire wel niet eens. Die wordt hier doodleuk 16e, na toch vrij lange afwezigheid, in een etappe waar nauwelijks 35 man bij de eerste groep kunnen blijven. Zeldame klasse, iets anders kun je toch niet concluderen…
Van Freire is natuurlijk bekend dat hij maar heel weinig koersdagen nodig heeft om in vorm te komen. Dit is inderdaad een nieuw staaltje daarvan: snel weer terug op zijn hoge basisniveau, dat natuurlijk ook minimaal wordt aangetast bij een sleutelbeenbreuk.
Van Dekker, JVDB, Bruseghin, Zabriskie, Gerdemann mag je inderdaad verwachten dat ze die tijdrit van norgen op zijn minst als interessante test beschouwen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?