Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Armstrong vreest voor Tour

• Renmoor

Het is een prima P.R manager die Lance en Johan hebben

Alles focussen op hun Lance is alles focussen op hun ploeg

( het merk Astana als je dat een merk mag noemen)

Neen zeer goed werk van de heren !

Kijk - plotseling staat Lance toch aan de start en alvast ingedekt met excuus “ mijn conditie is niet 100 % ”

Dan is weer een aantal dagen alles gericht in de media op Astana en vooral op Lance.

Alles gratis reklame .

• Goozzer

Ik ga absoluut voor het tweede, zodat het de jonge generatie goed bij hem doet afsteken. Het gaat er m.i. toch vooral om dat je verder kunt met een nieuwe generatie, een nieuwe top. Opdat we eindelijk uit de wat grijze impasse van de laatste jaren komen…

Contador is een groot renner, met nu al een fantastische erelijst, maar hij heeft deze bijeen gereden tegen mannen als Evans, Leipheimer en Sastre. Met die renners is niets mis, maar dit zijn niet de namen waartegen je jezelf naar een plek in ‘de geschiedenis’ rijdt. Hoe anders zou het geweest zijn als hij die zeges had betwist tegen Ullrich en Basso? Het zou Contador direct een hogere plaats op de ‘gevoelsranking’ gegeven hebben. Het zou mooi zijn als Armstrong, door te verliezen, Contador alsnog die plek en dat perspectief gunt…

Maar goed, wie ben ik…

• Lucas

Niemand.. :D

Al ben ik het overigens volledig met je eens.

• Goozzer

:D

• Blueprint

Ik snap het nog steeds niet. Als Armstrong mag douchen van de controleur, dan is het daarmee toch akkoord? Of heeft die controleur daar niks over te zeggen en moet Armstrong rechtstreeks toestemming vragen aan de directie van de AFLD?

• bvd

Ja, dat was bekend, maar Armstrong weet dat hij ten alle tijden ‘in zicht’ moet blijven. Toch heeft dit hem er niet van weerhouden om rustig te gaan douchen.

Voor de man die geen misstappen maakt is dit wel heel dom.

Of juist een vooropgezet plan……?

En heeft hij zelf gelekt……?

Omdat hij weet dat hij het vereiste nivo niet zal halen en door deze affaire eronderuit kan…..?

• Frans

Douchen mocht wel, schijten niet.

• Andere Peter

Met alle respect, maar dit zijn vrij domme suggesties. Zoals je hierboven op verschillende plaatsen kunt lezen: Armstrong vroeg toestemming om te douchen en kreeg dat. Niets wijst erop dat Armstrong het 1e bericht zelf lekte. Het kwam duidelijk uit Franse bronnen. Het lek was ook zeer suggestief, liet ruimte voor de meest Arsmtrong-onvriendelijke interpretatie.

• Andere Peter

Blueprint, controleur gaf inderdaad akkoord, waarmee juridisch inderdaad de kous af is. Daarna is de controleur echter overruled door een hoger geplaatste. Bruyneel meldde reeds eerder dat de controleur tijdens het douchen over telefoon ruzie had met een hoger geplaatste (vermoedelijk) over die toestemming. AFLD deed een uiterste poging hier een ‘zaak’ van te maken en legde dit voor aan UCI om een uitspraak te horen, UCI weigerde dat.

• Blueprint

Lijkt me dan een intern probleem voor de AFLD, niet iets om Armstrong mee lastig te vallen. Maar goed, dat is natuurlijk veel te logisch gedacht.