Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Parijs-Roubaix

• Ducrot

Die lap tekst van Lodjan klopt niet, Flecha werd tweede in 2007.

• Lodjan

De lap tekst komt van het nieuwsblad: uitslag poll met toelichting per renner.

11/04/2009

Cancellara kende nog maar weinig geluk dit seizoen.

© BELGA

Extra

POLL: Wie wint Parijs-Roubaix 2009?

10. Fabian Cancellara

9. Greg VAN AVERMAET

8. Thor Hushovd

7. Filippo POZZATO

6. Martijn MAASKANT

5. Leif HOSTE

4. George HINCAPIE

3. Stijn DEVOLDER

2. Juan Antonio FLECHA

1. Tom BOONEN

• Massimo

Het weer morgenmiddag voor Nord-Pas-de-Calais:

Maar vandaag regen…..

• Massimo

Oeps, plaatje werkt niet goed. Zo dan maar:

http://france.meteofrance.com/france/meteo/?PREVISIONS_PORTLET.path=previsionsregion%2FREG01%2FT

• Lucas

Dit is mijn meest favoriete klassieker qua kijkplezier. Geen enkele ander koers, ook geen bergetappe in een grote Ronde, is m.i. zo leuk om naar te kijken. Vanaf het begin van de uitzending gebeurt er van alles en zit je op het puntje van je stoel om alles te volgen.

Iemand heb ik eens horen zeggen (was dat niet MM..?) dat hij die koers het liefst alleen keek. Dat begrijp ik volkomen, geldt voor mij ook.

• merijntje mortirolo

Yep, dat was ik… Er werd onder onze “wielervrienden” (aanhalingstekens gebruikt, omdat Massimo daar ook bij zit) voorgesteld een borrel te organiseren op die dag en vervolgens gezamenlijk de koers te kijken, dat vond ik geen goed idee.

Parijs-Roubaix is té heilig, te mythisch en te bijzonder om ongeconcentreerd naar te kijken. Je moet er toch niet aan denken dat iemand als &*^%ploeg de hele tijd aan je kop zit te zagen, terwijl je eigenlijk koers wilt kijken…

(Het stomme is dat ik LBL qua koers mooier vind, maar dat ik daar gerust de helft van kan missen, omdat dom lullen en (Belgisch) bier drinken op de één of andere manier wel weer bij díe koers past…)

• Massimo

“aanhalingstekens gebruikt, omdat Massimo daar ook bij zit”

:D

• Massimo

Het is absoluut niet mijn favoriete klassieker, maar ik vind 'm wel mooier dan Vlaanderen. Ik heb het al eens eerder geschreven: ik houd gewoon niet van de overmatige “geluksfactor” die in dit soort koersen ingebakken zit. Toch ga ik morgen wel kijken hoor (en waarschijnlijk ook wel genieten). Genieten doe ik nu al van de prachtige verhalen in De Muur. Maar de wedstrijden die ik écht mooi vind beginnen volgende week zondag.

• Lucas

“”(Het stomme is dat ik LBL qua koers mooier vind, maar dat ik daar gerust de helft van kan missen, omdat dom lullen en (Belgisch) bier drinken op de één of andere manier wel weer bij díe koers past…)“”

Dat bedoel ik dus.

• voorjaarsbelg

Burghardt of Hammond?

Chavanel of Van Impe?