Amerikanen vinden dit alleen leuk omdat er veel gevallen wordt. De rest van de klassiekers zal ze aan hun (dikke) ass roesten.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHeb me heerlijk voorbereid weer, gaat helemaal goed komen vandaag. De klassieker a sunday in Hell gisteravond nog maar eens volledig bekeken en de films van CSC Overcoming. Wie heeft daar de bonus versie ook van gezien, wat een geweldige kerel is die Voigt toch ook. Nja, steentjes nat/droog. Laat maar nat zijn,laat maar puinhoop zijn, laat maar weer een grote chaos zijn. Dat is het karakter van deze koers en wie er niet aan mee wil doen, moet gewoon thuis bliven, maar zelfs Hinault kon de verleiding niet weerstaan om er toch een keertje te komen. Ze kennen allemaal de risico's, ze verafschuwen het allemaal, maar toch willen ze er rijden, toch willen ze er winnen. Je kan toch als normaal mens niet snappen dat ee Museeuw na zijn val en beenbreuk dat risico nog wil nemen, maar nee hi kmot terug en wil er weer riden en weer winnen en weer de risico's lopen. Dat zijn wielrenners, dat is het mooie van deze dag wat eigenlijk helemaal niet mooi is.
Vandaag mijn hoop gevestigd op de oude krijger Vierhouten die ik nog wel een keer een mooie topklassering gun op zijn terrein. Maar Sebas, thja die is stil, laat niets van zich horen en kan wel eens de stille subfavoriet zijn bij Rabo en in de schaduw van Flecha vandaag de winst weg kapen.
Als sport niet heel veel show of sensatie bevat interesseert het de Amerikanen niks. Absoluut geen sportland !
En als heuvelklassiekers model staan voor “het echte wielrennen”, dan heeft P-R inderdaad weinig met wielrennen te maken. In feite is het één grote afvalrace, waarin vooral de omstandighedn en portie pech de uiteindelijke winnaar bepalen. Het bijzondere daarbij is dat die winnaar ook bijna altijd één van de besten van de dag is.
Klassiek voorbeeld van de stelling “geluk moet je afdwingen”.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?