Bobbie Traksel gecontroleerd:
Controle.
April 12th, 2009 by Admin
6.45 uur. Er word op de deur geklopt. De UCI voor bloedcontrole. Ik dus mijn kleren aan en naar beneden. En zo werd er dus om 7.05 in mijn arm geprikt voor een controle. Zelf had ik geen zin meer om mijn bedje op te zoeken dus ben ik maar gaan eten. Normaal eet ik voor de koers pasta of rijst (ouderwets he), maar in dit Franse Campanile was dat niet mogelijk. En dus ben ik aan de pannekoeken en de cruesli geslagen. Op naar Roubaix!!
Posted in Nieuws | Comments (0)
——————————————————————————–
Paris-Roubaix.
April 11th, 2009 by Admin
Eerste paasdag ga ik geen eieren zoeken, ik denk dat ik er ’s avonds wel eentje zal voelen zeker. Want het zitvlak zal wel wat te verduren krijgen. Toch heb ik al kriebels en heb ik er echt zin in. (Morgen tijdens de koers zal ik er wel anders over denken, denk ik)
De rit die tussen Parijs en Roubaix word verreden voert ons over 27 stoken ‘mooie’ kasseien, of wel iets meer dan 50 km rammelen.
Voor mij is het de tweede keer dat ik in ‘de Hel’ word losgelaten. Hopelijk kan ik snel herstellen want de dag erna rij ik in de ‘hel van Drenthe’. Het word voor mij dus een leuk paasweekend.
Posted in Nieuws, Wedstrijden | Comments (1)