Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

107e Parijs - Roubaix (Fra) (HIS)

• JasperK

Ach, hij heeft toch wel een punt. Voor Maaskant, Klier en andere Burghardten zit na vandaag zo ongeveer het seizoen erop. Ook voor Boonen is dit de laatste topkoers waar hij al favoriet kan starten. Maar ja, vreemd is dat niet, het blijft een niche, die kasseien.

• fan

weet iemand mischien ook hoelaat de koers van de junioren begint en zo ja of er mischien ook ergens een live tracker beschikbaar is

• Joske

Cancelara

• jack

En ze zijn vertrokken: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/extra/live/wielrennen/2009/wrel2009-parrou-race/live/index.html

• Sub Culture

In Kotrijk heeft het bijna de hele nacht geregend naar het schijnt!

• Lodjan

Bobbie Traksel gecontroleerd:

Controle.

April 12th, 2009 by Admin

6.45 uur. Er word op de deur geklopt. De UCI voor bloedcontrole. Ik dus mijn kleren aan en naar beneden. En zo werd er dus om 7.05 in mijn arm geprikt voor een controle. Zelf had ik geen zin meer om mijn bedje op te zoeken dus ben ik maar gaan eten. Normaal eet ik voor de koers pasta of rijst (ouderwets he), maar in dit Franse Campanile was dat niet mogelijk. En dus ben ik aan de pannekoeken en de cruesli geslagen. Op naar Roubaix!!

Posted in Nieuws | Comments (0)

——————————————————————————–

Paris-Roubaix.

April 11th, 2009 by Admin

Eerste paasdag ga ik geen eieren zoeken, ik denk dat ik er ’s avonds wel eentje zal voelen zeker. Want het zitvlak zal wel wat te verduren krijgen. Toch heb ik al kriebels en heb ik er echt zin in. (Morgen tijdens de koers zal ik er wel anders over denken, denk ik)

De rit die tussen Parijs en Roubaix word verreden voert ons over 27 stoken ‘mooie’ kasseien, of wel iets meer dan 50 km rammelen.

Voor mij is het de tweede keer dat ik in ‘de Hel’ word losgelaten. Hopelijk kan ik snel herstellen want de dag erna rij ik in de ‘hel van Drenthe’. Het word voor mij dus een leuk paasweekend.

Posted in Nieuws, Wedstrijden | Comments (1)

• Steffen

Vrolijk Pasen!! Hopelijk wordt het een mooie race. ik heb er zin in.

• Eindhovuh

De mooiste klassieker. Echte heroïek. Wie geen risico wil nemen start niet. Maar deze koers komt nog het dichts in de buurt van het oorspronkelijke wielrennen. Man tegen man onder zware omstandigheden. De betonnen wielerbaan, ja Parijs Roubaix is de mooiste.

Ookal vind ik LBL ook fantastisch.

• Cyclad

Jos van Emten….. ga eens terug naar groep 1 van de basisschool, GeorgeBush.

• Cyclad

Absoluut de mooiste klassieker. Gelukkig is het weer goed en zullen we hopelijk bespaard blijven van hilarische tuimelpartijen en ernstige blessures.