Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Petitie voor het ontbochten van Carrefour de l'arbre

• gerd

Typisch bericht voor een ex-wielrenner…Andere Peter zeggen dat hij fout zit, maar niet argumenteren, niet zeggen wat er fout is aan die redenering…

Neen ex-wielrenners zijn kenners die hun kennis niet willen delen…wel ik als outsider denk er ongeveer hetzelfde over als Andere peter. Misschien kan je mij eens zeggen waarom precies ik fout ben.

• JW

Weinig kans Gerd. Frans (Sub zou zeggen “daar is die Alice-kerel weer” :( ) wil altijd graag laten merken dat hij het - als oud-renner - allemaal veel beter weet, maar op een inhoudelijk oordeel zul je hem niet snel kunnen betrappen.

• Lucas

Hier een reactie van een Vlaming terplekke:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=173&i=877515&t=877412

Geloof je het nu nog niet..? Jouw intelleigentie, die je wel degelijk hebt, wordt verblind door je Vlaamse bril.

• Lucas

He zal wel een oud renner zijn met het intellect van een zak aardappelen..

• PietvZ

Ik snap waarom jij EX-renner bent…

• PietvZ

Hé, wil je wel eens onmiddellijk stoppen met het beledigen van die aardappelen, s.v.p.

• gerd

Geen spoor van Frans.

Het is natuurlijk heel makkelijk om anoniem te beweren dat jeeen ex-wielrenner bent. Neem dan liever mij, eigenlijk ben ik niet gerd uit Duffel maar Eddy uit Meensel-Kiezegem. Ik heb mij hier toch ook nooit beroemd op mijn overwinningen in al die grote wedstijden…maar ik weet het natuurlijk wel allemaal beter.

Alle gekheid op een stokje, wielrennen heeft vooral meer transparantie nodig. Iemand als frans is de regel en dat is jammer…

• Glen

De camera zat achter Boonen en Pozzato zat daar nog geen 10 seconden achter…Dus Pozzato had geen motor voor hem?