Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Petitie voor het ontbochten van Carrefour de l'arbre

• Sub Culture

dranghekkens zijn totaal niet nodig, al sinds mensenheugenis rijdt men daar door met de supporters er vlakbij.

geen van de valpartijen is te wijten aan onoplettende supporters.

ja dan heb je dat meisje dat onvoorzichtig overstak (uiteraard een belgische supporter, kan gewoon niet anders), dat is het enige moment dat ik supporters onhandig zal doen.

• gerd

Het is weer de schuld van de Belgen dat de nederlanders niet goed genoeg zijn..

De reactie van Hoste is onnozel, maar te begrijpen. Flecha ontnam beide Lotto's alle kansen door zijn val. Of ze veel kansen hadden ??? Dat denk ik niet, hoezeer ik ook geduimd heb voor Jehan…

En die val van Hushovd ??? Gewoon teveel risico's en niet meer fris zitten.

Boonen was beter dan Pozzato en zal ook wel gehinderd zijn door het publiek (ook Belgen denk ik, maar in tegenstelling tot de Einsteins in dez topic kan ik de nationaliteit van mensen niet zien op televisie).

Slotsom: de druiven zijn weer groen….

Boonen fietst zich met een beetje geluk (of door de fouten) van de concurrentie in de legende: meermaals RV en Rouabix en dan ook nog groene trui en wereldkampioen: een absolute topper en dan nog één met positieve uitstraling.

Laat ons positief eindigen: “ons” deel van het wielerseizoen is nu achter de rug, hopelijk kunnen onze landgenoten nog wat kruimels mee graaien in wat volgt (Devolder wereldkampioen bijvoorbeeld). Ik hoop ook dat de Nederlandse renners nu de fakkel mogen overnemen voor de lage landen. Nu is het aan Kroon, Dekker, Gesink en Mollema…en als ze winnen zal ik dat leuk vinden voor jullie.

• Tombola

Hoste mocht wel in z'n handjes vrijven, anders was hij 5de geworden…

• Goozzer

Het is begrijpelijk dat hij zich afreageer, zo na de koers, maar diep in zijn hart zal hij ook wel weten dat hij met de 4e plek gewoon héél blij mag zijn. Hij en (de mijns inziens sterkere) Vansummeren waren vandaag gewoon lijdend, ook al reden ze soms (of was het juist daarom) op kop…

• Djenghis

Bwoaaah, waarom telkens dat nationalistische gezeur van Nederlanders en Belgen op dit forum?

Ja, Carrefour was link. Ja, dat is wielrennen.

Ja, het publiek was af en toe dom. Ja, elk volk kent domme mensen.

Ja, Hoste foetert onterecht. Ja, Hoste reageert “in the heat of the moment” volkomen begrijpelijk.

Ja, Flecha en Hushovd gaan onnodig op hun bek. Ja, Flecha en Hushovd zullen daar zelf nog het méést van balen.

Ja, Boonen had mazzel. Ja, Boonen was echt wel de sterkste.

• Lucas

Eh Gerd, ik kan de nationaliteiten ook niet zien, maar ik weet wel wat tientallen geel zwarte vlaggen betekenen en ik heb ook oren die duidelijk boegeroep en gefluit registreerden, terwijl er liters bier over de ‘gehate’ Pozzato gegooid werden.

Zouden dat Nederlanders of Fransen geweest zijn denk je..?

Dus a.u.b. wel redelijk blijven Gerd en je niet tot het niveau van pubers als SubCulture verlagen.

• Goozzer

Met elk woord eens, gerd. Boonen heeft vandaag laten zien wat koersen is. Hij heeft de koers eigenhandig gemaakt en oververdiend gewonnen…

Hoewel, ik zie toch iets over Devolder en wereldkampioen. Ik zie dat zeker niet gebeuren. Devolder is een goed renner, maar geen wereldklasse. Hij zal op het WK niet kunnen profiteren van Boonen - die daar op zijn beurt de koers niet in een houdgreep zal nemen. Bovendien zullen de tegenreacties wel van iets ander niveau zijn dan die van een Quinziato of een Van Hecke.

• Sub Culture

Waarom zou ik een puber zijn?

Omdat ik reageer op reacties die ik als onwaar beschouw?

• en

Door Subculture de hele tijd onnodig en onterecht te kleineren geef je zelf anders ook niet een al te volwassen indruk beste Lucas… Misschien even tijd nemen om te herbronnen!

• Lucas

Als jij glashard beweert dat Pozzato niet door het Vlaamse publiek werd gehinderd, kan ik je niet meer serieus nemen. Nogmaals, kijk het eens terug: de beelden liegen niet. Daarbij had Boonen ook nog eens een motor voor zich en Pozzato niet.