Het is weer de schuld van de Belgen dat de nederlanders niet goed genoeg zijn..
De reactie van Hoste is onnozel, maar te begrijpen. Flecha ontnam beide Lotto's alle kansen door zijn val. Of ze veel kansen hadden ??? Dat denk ik niet, hoezeer ik ook geduimd heb voor Jehan…
En die val van Hushovd ??? Gewoon teveel risico's en niet meer fris zitten.
Boonen was beter dan Pozzato en zal ook wel gehinderd zijn door het publiek (ook Belgen denk ik, maar in tegenstelling tot de Einsteins in dez topic kan ik de nationaliteit van mensen niet zien op televisie).
Slotsom: de druiven zijn weer groen….
Boonen fietst zich met een beetje geluk (of door de fouten) van de concurrentie in de legende: meermaals RV en Rouabix en dan ook nog groene trui en wereldkampioen: een absolute topper en dan nog één met positieve uitstraling.
Laat ons positief eindigen: “ons” deel van het wielerseizoen is nu achter de rug, hopelijk kunnen onze landgenoten nog wat kruimels mee graaien in wat volgt (Devolder wereldkampioen bijvoorbeeld). Ik hoop ook dat de Nederlandse renners nu de fakkel mogen overnemen voor de lage landen. Nu is het aan Kroon, Dekker, Gesink en Mollema…en als ze winnen zal ik dat leuk vinden voor jullie.