Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Petitie voor het ontbochten van Carrefour de l'arbre

• baranowski

Helemaal waar!

Daar wil ik nog aan toevoegen dat Hoste in de finale gewoon niet achteraan moet zitten op een kasseistrook, dat is vragen om moeilijkheden. Dat zal Boonen dus nooit overkomen. De ene renner heeft meer ´pech´ dan de ander en dat is echt niet alleen pech. Fitheid, concentratie, stuurvaardigheid, posititionering, intelligentie. Maakt ook allemaal deel uit van het vak. Hoste beheerst dat niet, dus is hij niet goed genoeg.

En Boonen had nog gewonnen als hij achterstevoren op zijn fiets had gezeten. Gewoon verreweg de beste.

• Sub Culture

Pozzato werd niet gehinderd door supporters neen, behalve -zoals ik al eerder zei- bij dat meisje dat wat laat overstak. Voorts had hij het niet moeilijker dan Boonen op Carrefour, die moest zich immers ookeen weg tussen de mensenzee banen.

En niet serieus genomen worden door jou, beschouw ik nog altijd als een voorrecht.

• Bas Dollevoet

Boonen was zeker de sterkste vandaag Gerd, en echt de absolute terechte en verdiende winnaar.

Vind alleen de reactie, ook al is dat in de heat of the moment, erg beschamend.

Hoste heeft het hele jaar niks laten zien en het is duidelijk dat hij niet zal winnen vandaag. Het is dan natuurlijk makkelijker om de schuld in andermans schoenen te schuiven, dan om toe te geven dat je als renner dit voorjaar hebt gefaald (gebrek aan ambitie misschien?? Slechte mentaliteit in de winter misschien??).

In ieder geval, ik heb super genoten van Tom Boonen en de koers.

• jos patat

“Nogmaals, kijk het eens terug: de beelden liegen niet. ”

De beelden tonen boegeroep, vliegend bier en gebaren die “kalm kalm” willen zeggen. Puberaal, onsportief tov “the shadow,” maar hoe het Pozzato dat hindert om minder hard op zijn pedalen te stampen?

Ik heb Pozzato zijn remmen niet zien aanraken.

• Hans

De reactie van hoste is zielig.. echt de reactie van een verliezer (wel begrijplijk als je een kansloos voorseizoen erop hebt zitten met de ploeg). Vallen hoort er gewoon bij in deze koers. Helaas voor flecha, hoste en vansummeren gebeurt het in volle finale, waardoor ze direct kansloos zijn. Dit keer overkomt het flecha, volgende keer overkomt het hoste zelf, maar je moet hier niet over zeuren, dan moet je niet meedoen..

Boonen was de allersterkste en heeft verdiend gewonnen. Indien het een sprint a deux had geworden had ik het nog willen zien, maar boonen reed pozzato gewoon kapot. Of pozzato nu gehinderd werd of niet, boonen was een maatje te groot.

Ik heb vandaag weer een prachtige koers gezien, waarin de beste andermaal won. Ik zie ook liever geen valpartijen en enkel aanvallen uit een groep van zes. Hulde voor tom boonen, maar ook voor pozzato, hushovd, hoste, vansummeren, flecha, de elf vroege vluchters en alle andere die deze koers aantrekkelijk hebben gemaakt

• Tombola

Superconditie betekent ook supergeconcentreerd, Hoste moest zich al een paar keer flink geven. Je kon Boonen en Hushovd gewoon makkelijker zien fietsen en vaak dus ook geconcentreerder. Hushovd en Flecha schakelden zichzelf uit, maar Hoste was geen plek beter geweest mocht hij nog wel bij Pipo, Tom en Thor hebben gezeten…

• PietvZ

Jullie hebben daar een goed woord voor: een eerste klas bleiter, die Hoste. Hoe ongelooflijk dom kun je zijn. Als Hoste weet dat Flecha rare manoeuvres uithaalt moet ie er niet achter, maar vóór gaan rijden, de sufkop.

• PietvZ

Jij bent dan ook westbelgisch blind…

• gerd

Wat Hoste betreft, zoveel opeenvolgende jaren pech, dat wijst gewoon op een tekort aan klasse…(axioma van Roger De Vlaeminck).

Lucas, je reactie ontgoochelt mij een beetje. Van een intelligent mens als jij had ik iets meer zin voor nuance verwacht.

Ik denk dat Pipo Pozzato ook wel zal weten dat hij op zijn waarde geklopt werd. Dat zal morgen wel blijken uit zijn reactie (faire kerel), dat bleek uit het faire gebaar bij het overschreiden van de aankomst en dat bleek (vooral) uit zijn manier van rijden in Vlaanderen en Roubaix: alles in functie van Boonen (en dat is een serieus understatement).

Ik ben het ermee eens dat men op de Carrefour nadar moet zetten. Ik blijf erbij dat het kort door de bocht is om te beweren dat het belgen zijn die de koers hinderen…iemand die minder hoog op loopt met Nederlanders zou deze discussie wel eens kunnen hervatten in de Tour op de avond van de rit die op Alpe D'Huez aankomt…

• Bas Dollevoet

Gerd, wat betreft Hoste kan ik me daar helemaal in vinden.

Helaas, maar hij is gewoon altijd net niet. Goed, maar niet goed genoeg.

Boonen daarentegen…..

Ik zou zeggen, vergelijk beide palmaressen maar eens