Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Petitie voor het ontbochten van Carrefour de l'arbre

• Tombola

Boonen was gewoon de sterkste, hij had het alleen moeilijk gehad al Hushovd bij hem in het wiel was blijven plakken of Pozzato met Hushovd achter Boonen had gereden. Toen het 18 á 20 seconden werd, knakte Pipo gewoon. Wat ik wel “grappig” vond is dat Boonen 4 á 5 keer heeft gedemareerd, maar weg rijd doormiddel van pech van anderen…

• Bas Dollevoet

Goozzer, ik zou het zelf niet beter kunnen verwooorden ;)

• gerd

Bas en Goozzer, ik ben het met jullie eens dat Boonen een absolute klasbak is. Echte wielerliefhebbers weten dat.

Overigens lees ik op de site van De Morgen net een eerste reactie van Pozzato: hij zegt dat Boonen de beste was…waarmee deze (non)discussie denk ik als gesloten kan beschouwd worden.

Oh en die twee meisjes, dat zie je toch zo dat die uit Apeldoorn komen…

Grapje..

• K

gerd,

ik weet niet of u ook lezen kan. er word nog beweerd dat boonen geen klasbak is, nog dat pozatto sterker is. Het gaat hier in deze discussie over het feit dat het op de carrefour de larbre te druk was en dat de mensen zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen.

+ waarom denken mensen toch altijd dat het om landen gaat. Ik woon misschien in nl maar ik schaam me daar ook het meest voor. Zeker in tijden van het ek of wk voetbal. Mocht ik nu belg zijn dan zou ik dat ook doen. ik zou zeker niet in het verweer gaan en ontkennen dat dit gewoon een schandelijke vertoning was.

• Theo volger

Sub Culture schreef:

>

> Pozzato werd niet gehinderd door supporters neen, behalve

> -zoals ik al eerder zei- bij dat meisje dat wat laat

> overstak. Voorts had hij het niet moeilijker dan Boonen op

> Carrefour, die moest zich immers ookeen weg tussen de

> mensenzee banen.

>

> En niet serieus genomen worden door jou, beschouw ik nog

> altijd als een voorrecht.

Jaja, Boonen had een gangmakende motor, terwijl Pozzato zelf zijn weg moest vinden!

• Frans

Dat viel mij ook op, hij had regelmatig een voordeel omdat de motor vlak voor hem reed. Eigenlijk competitie vervalsing.

• MWF

Precies zoals wij ons al decennia dienen te schamen om al die dronken Nederlanders op l'Alpe d'Huez.

• Lucas

Sub Culture is gewoon een provocerende idioot, die niet anders verdient.

Als jij dat niet ziet dan mag dat, maar ik had je toch wijzer geacht.

• Frans

Nou nou nou, wat een termen Lucas. Ik neem het even op voor Cub Culture, hij is de leukste Belg op dit prikbord die ik ken.

• MWF

Als men serieus op dit soort dingen ingaat dan weet ik nog niet zo wie de grootste idioot is.