Ik teken alleen een petitie voor het afschaffen van deze veldrit.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsVeel meer strubbelingen dan dat - al dan niet Belgische - domme wicht, waren er niet voor Pozzato. Bovendien had Pozzato net zoveel motoren bij zich als Boonen, waaronder zelfs ook een motor met cameraman. Ook had hij Boonen nog als richtpunt. Het zal m.a.w. allemaal niet beslissend geweest zijn. Feit is dat Boonen gewoon afgetekend wint en van iedereen wegrijdt, of ze nu alleen of met meerderen in de achtervolging reden. Hij heeft fietsles gegeven, op alle gebied…
De reactie van Hoste is inderdaad een domme reactie, van de boerenkinkel die hij nu eenmaal is. Ik denk echter dat hij diep in zijn hartje ook gewoon blij is dat hij hier vierde wordt, al zal dat besef misschien pas later komen. Hoste heeft weer een mooie uitslag behaald, in een reeks van velen, voor de toch beperkte renner die hij is. Hij kan er maar beter blij mee zijn…
Ik ben Bas dan wel niet, maar het staat er toch vrij duidelijk. In iets andere bewoordingen: Boonen, daarentegen is wél een klasbak, wat je kunt zien aan zijn palmares. Overigens kun je dat m.i. niet zozeer alleen zien aan iemands palmares. Boonen is voor mij vooral een klasbak vanwege twee wedstrijden: zijn eerste RvV en zijn Parijs-Roubaix van vandaag (al was zijn eerste ook wel mooi, dacht ik). Twee koersen die hij zélf heeft gewonnen, waarin hij zélf het inititiatief nam en zélf iedereen naar huis reed…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?