Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vlaamse wielerhooligans !! SCHANDE

• Kees J

wel bijzonder is dat de Rabo jongens de enige zijn die lopen te mopperen over de Belgische hooligans… misschien volgende keer ploegleiderswagen in schutkleur??

Of wat ook helpt, nog een Nick Nuyens erbij! Dan zijn ze gelijk weer lief, van mij part kopen ze Leif Hoste!

Overigens dik respect voor Flecha die in zijn eentje 2 Silence poppetjes elimineert! Een nog nooit vertoonde actie!

Wat een koers en wat een finale, pure reclame voor de wielersport, op dat vreselijke ongeluk met die motor na natuurlijk.

• arend appelberg

belgische hooligans hebben het dan ook vooral op nederlanders gemunt. daar komt hun minderwaardigheidscomplex vandaan. hun noorderburen die elke spelen meer dan 20 medailles halen en belgie daar nog geen 10% van.

• Sub Culture

mooie instelling is dat arend appelberg.

hooliganisme bestrijden met hooliganisme.

kom je vast ver mee in het leven.

• arend appelberg

sterker nog met vechten verdien ik zelfs geld :)

• Bob

Meer politie bij de koers op belangrijke punten? Moet dat dan de oplossing zijn?

• Colnago

Cyclad zo erg zijn garnalen nou ook weer niet ;)

• Hans

Ik snap niet dat iedereen het op vlamingen munt? wellicht deden de hollanders en de fransen net zo hard mee?

keihard aanpakken wat mij betreft..

oppakken, stokslagen geven, ingraven tot de nek en stenigen met een heel dorp!!

nee, zonder dollen, dit kan zo niet.. indien de koers verpest wordt door dit soort figuren gaan we de verkeerde kant op in deze sport..

daarnaast wil ik ff toevoegen:

degene die roept dat dit soort figuren in een voetbalstadion thuishoort, snapt het ook niet helemaal.. dit soort mensen hoort niet thuis in deze maatschappij.. waarom zou een voetbalwedstrijd er wel onder mogen lijden en een wielerkoers niet? dit heeft niets met een sport te maken.. voetbal, wielrennen of schaken, dit soort figuren moet men bannen..

• arend appelberg

waarom kunnen ze daar de gendarmerie niet ff optrommelen die ze met stokken de kant in meppen.

• Noot

Zoek eens op in het woodenboek: ironie, desnoods sarcasme…

• Jonge Garde

Op dat specifieke punt hadden gewoon dranghekken moeten staan. De meest beschonken / gekke menigte stond op dat punt. Dat is ieder jaar het geval, dus dit is gewoon een inschattingsfout vooraf geweest…. of een kostenkwestie.