Jij ontkent het gewoon, net zo'n waardeloze manier..
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forums48 uur lang een alcohol verbod instellen in een straal van 5 kilometer langs het gehele parcours. Daarnaast alle gele vlaggen verbieden.
Ook zou een cursus niet in een binnenbocht gaan staan niet overbodig zijn. Daaraan herken je namelijk de domste wielersupporters, of beter gezegd mensen die niets van wielrennen af weten en toch komen kijken. Gewoon in een binnenbocht gaan staan en het liefst nog voorover buigen om de renners te zien.
Daarnaast wacht ik op de dag dat de eerste toeschouwer door een auto wordt doodgereden.
Het zijn niet alleen Vlamingen die zich bij een koers misdragen. Hoe lang is het al geleden dat Eddy Mercx een stopmp in zijn maag kreeg van een supporter ?
Ik heb wel het idee dat de kwaal de laatste jaren erger dreigt te worden.
Vooral in bergetappes op drukke smalle doorkomsten dreigen koersen verpest te gaan worden door de drommen beschonken “supporters”. Die de weg versperren, tussen de renners meerennen of hun favorieten omhoog duwen. 't Ontbreekt er nog maar net aan dat ze concurrenten van de fiets trekken (maar ik vraag me af hoe lang dat nog duurt).
Die meisjes zijn niet dom maar waarschijnlijk gewoon Belg…
Ik schaam mij voor mijn landgenoten. Vandaag heb weer heerlijk gekampeerd langs Noord-Franse wegen die eigenlijk nog tot Vlaandren zouden moeten behoren.
Helaas bevond zich hier weer hetzelfde eencellig volk dat ik ook al tijdens de WK te Hoogerheide diende te aanschouwen. Boegeroep, met gazetten naar de coureurs kloppen, bier gooien, op het laatste moment uit de weg gaan etc…
Wij Belgen moeten voor sociologen een zeer interessant volk zijn, als we weer eens verliezen druipen we zielig en zwaar gedesillusioneerd met een pruillipje af, ondertussen afgevend op overbetaalde jeanetten of de arrogantie van de coach. Met bewondering kijken wij naar onze Noorder buren, waar toch meer een sportcultuur heerst en Oranje jaar op jaar fantastisch voetbal laat zien.
Vreemd, gefrustreerde hooligans trappen juist bij verlies alles in elkaar.
Maar als men wint komt pas de ware CalimeroBelg naar boven, vol opgekropte woede vinden we het blijkbaar noodzakelijk de gevloerde tegenstander nog dieper de grond in te trappen en in het aangezicht uit te lachen.
Een erg naar volkje lijken wij Belgen geworden te zijn, niet alleen de politiek in dit apenland lijkt corrupt maar ook de volksmoraal lijkt steeds dieper weg te kwijnen.
ps hoop ik dat hypocriete Wuyts zichzelf nog eens terug zal beluisteren, als Boonen van fiets wisselt maant hij de koplopers aan tot sportiviteit en vooral toch te wachten maar als de een na de ander letterlijk wegvalt soort hij den Tom toch vooral aan om er nog maar een tandje bij te steken. (Groot gelijk overigens maar verlang ook van de anderen niet dat men op Tom wacht)
Proficiat aan den Tom, maar toch hou ik het gevoel dat de beste kerel er nog altijd niet het maximale uit weet te halen
Die dagen zijn er al geweest Toni. Een paar jaar geleden in de TdF is dit al eens gebeurd. Heb met kromgetrokken tenen naar al deze zatlappen zitten kijken vandaag. Ach ja er was geen voetbal op deze eerste paasdag in het Belgenland en daarom maar naar de koers. Dit soort idioten zien we in de kerstperiode toch ook altijd bij de cross.
6 jaar geleden werden mij al diversen verwensingen naar de hoofd geslingerd tijdens junioren wedstrijden in België. Ik was een @!#$ Hollander die de boel fleste omdat mijn poulain zogenaamd met een groter verzet fietste. Mijn renner zou na de finish steeds snel van wiel hebben gewiseeld met het juiste verzet, een andere fiets gepakt noem het maar op. 1x wilden ze met een schop mijn hoofd eraf hakken en me begraven op het kerkhof waar ik tijdens een wedstrijd voor stond om naar de koers te kijken. Gelukkig sta ik mijn mannetje en ben niet bang uitgevallen anders was je toch nooit meer naar een koers gegaan.
Dus al deze reacties van die Belgen is mij niet vreemd, het is al jaren gaande.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?