Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Altena Biesboschronde

• Krantenlezer

Is niemand deze paasdagen afgereisd naar de Biesbosch om daar de koers te kijken? Of zijn er stiekem toch mensen die info/een uitslag kunnen delen hier?

• toeshouwer

Nick Nieuwdorp wint

• Bert Spits

gr, Bert Spits

• WielerGeek

2 teams met 2 man in de top 4:P

Doen ze knap die van GVH

• joannathan duinkerke

amia het is ONS NICK NIEWDORP DIE WINT UIT ZEELAND

klasse mossel

groeten joannathan

• nep

Klasse gedaan kerel, een koers winnen door in de kopgroep te melden dat je niet meer kan en dat je niet zal mee sprinten. En dan toch doen. Erg triest als je zo een koers moet winnen. Ik hoop dat je er trots op bent. Aan de foto te zien wel.

• Tegenstander

Nooit, maar dan ook nooit je tegenstander onderschatten. Nog niet van deze jongen gehoord, maar Jan Bos verslaan in een directe sprint is klasse!

• Chachacha-slide

Denk dat bepaalde renners zoals nep er jaloers zijn! Kon je zelf niet winnen jonge? Wat zonde!

Bahh, wat walg ik toch van dit soort opmerkingen. Koers is koers en in de koers is alles toegestaan!

Klasse Nick!

• pieter

Bos vertelde wel dat hij had gezegd dattie kapot zat en niet mee zou sprinten voor de overwinning, en dat doet ie dan wel…voel je je wel geflikt denk ik..

• Chachacha-slide

Beste prikkers,

Bos kan zo veel zeggen, maar is dat dan ook zo? Hij is gewoon in de sprint geklopt. Misschien heeft hij wel meer kopwerk als Nieuwdorp gedaan, maar wat dan nog? Is dat niet allemaal onderdeel van het spelletje waar wij allemaal zo gek op zijn?