Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Altena Biesboschronde

• ducrot

En jongens het is toch niet zo raar dat bos er wat van zegt als je zoiets overkomt..hij heeft het gewoon terecht aangegeven, niks mis mee..

• klaas

zo'n koers winnen mooi voor je palmares, ik hoop voor Nieuwdorp dat hij zal bewijzen dat hij het waard is geweest. Want een woord is een woord. Dat kan in de toekomst alleen tegen je gebruikt worden totdat het tegendeel bewezen is.

• limburger

jah dan is die bos lekker dom weet je zelf hij prijzen worden op de streep verdeeld!!! ma nick jonge netjes gedaan laatste weken was je al goed bezig dus nu al deze overwinning wat zal volgen…

gefeliciteerd jonge

• Rolliepolmops

Ongelofeloos

op dit forum mag niets anders dan lovende woorden staan over Nick,

zo snel in ‘t seizoen zo’n koers al winnen, ik vind dit getuige van klasse en lef, je moet t toch maar doen in die situatie!

een echte killerrrr

• toeschouwer

Het gebaar van die jongen komt op mij irritant over. Daar heeft ie van tevoren over nagedacht lijkt me. Als ik win wijs ik naar mijzelf. Gewoon 1 of 2 handen omhoog is meer dan voldoende.

• jaja

Zoiets zegt ie maar 1 keer, volgende keer trappen ze er niet meer in. Die al oude wieler geintjes…….steeds trapt er wel iemand in…….

• ducrot

Bos was niet de enige die zich geflikt voelde blijkbaar:

Deze Nick Nieuwdorp boekte een toch ietwat omstreden overwinning. Als vierde man in de kopgroep kwam hij nauwelijks op kop en bezwoer Sander Lormans dat hij niet meer in staat was om de kop te nemen. Ik sprint ook niet meer verzekerde hij vervolgens ook nog.

Maar toen het op een sprint aankwam werd hij vlot winnaar voor Jan en Samder, terwijl Boelen als vierde over de streep kwam. Logisch dat de normaal altijd vriendelijke, goedmoedige Sander nogal nijdig over de finish kwam.

Ruiter site

• joannathan duinkerke

(*) Hou nu eens op met dit gezeur, Nick Nieuwdorp was de sterkste klaar punt uit

groetjes joannathan

mossel ik hau van je

• renner

De site van Ruiter klopt dus niet volgens iedereen die zulke lovende woorden over hem heeft?? Het is natuurlijk knap van hem om van voren te rijden! En je mag best verzaken maar om dan te zeggen dat je niet meer mee sprint en dan toch gaat sprinten… De volgende keer zullen ze hem denk niet meenemen naar de sprint…

• Rolliepolmops

Is het niet overduidelijk dat hij naar zijn sponsor wijst?

zeer proffesioneel!