Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Altena Biesboschronde

• joannathan duinkerke

eey Nep, Je kan beter stoppen met fietsen, als je zulke uitspraken doet kan je (*************)

groetjes jona

en nick egt super hoor

tot morgen

• ko

@ nep ga even zelf zo goed rijden dat je zo een grote koers wint in je 5e week als belofte voor mij ben een l@lnep

• volger

nep is dus jan bos, wel erg triest dat je dit hier post. nieuwdorp gelijk mee met de eerste waaier dus zat al honderd vijftig km voorop en dan bos kloppen in de sprint. goed gedaan.

• Merick

Mossel goed gedaan jonge, als 18 jarige zon koers op je naam schrijven doen er niet veel na

• pieter

Naja..nu moet het niet gekker worden VOLGER, je gaat er klakkeloos vanuit dat Bos nep is, wat een beschuldiging! Nergens op gebasseerd….trouwens wat een klasbak die bos, vanuit de vierde groep naar de eerste rijden en dan nog bijna winnen..

• Bert Spits

Beste mensen…hierboven…

Laten we even wachten met het elkaar uitwonen…

WAT VINDEN JULLIE VAN DE FOTO'''''

gr, Bert Spits

• D

Eigenwijze snotaap zo te zien.

• pino wk

waar kan ik die fotow vinde bert

?

groetjes wk pino

• Werkendom

Een beetje erg snel je conclusie trekken meneer Volger door Bos zo neer te zetten. Maar wat ik me wel afvraag als meneer Nieuwdorp volgende keer weer in de kopgroep zit, of er wel met hem wordt doorgereden….

• Wielergeek

Derde post uit dit topic Pino