Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Giro én Tour?

• Goozzer

Een échte coureur, prachtig. Zeker als ze uit ‘het oostblok’ komen, behoren ze er zo uit te zien…

• Massimo

Ik vind het echt een mug shot van een seriemoordenaar. :D

• JW

Ja sorry B, ik probeerde het aan een domme Belg uit te leggen….En gezien zijn antwoord is me dat goed gelukt !

• JasperK

Enige tijd geleden las ik het bericht dat Leipheimer inderdaad de Giro zal rijden. Ik neem aan dat hij dat dan puur als voorbereiding zal doen.

• Goozzer

Dan heb je de foto in mijn paspoort nog nooit gezien zeker? :D

• JW

Basso is niet welkom in de Tour.

• JW

Als Leipheimer de Giro rijdt zal hij dat toch als Astana-kopman doen, neem ik aan ? In de Tour is hij (luxe) knecht.

Ook mannen als Menchov rijden de Giro in principe (net als vorig jaar) als voorbereiding op…. Alhoewel, Menchov heeft in de Giro wellicht meer kans op een heel hoge klassering dan in de Tour.

De enige van de groten die de dubbel rijdt en de Giro daarbij als hoofddoel heeft uitgekozen is volgens mij Cunego.

• Massimo

Jawel hoor:

;)

• JasperK

Nou, ik denk dat Leipheimer in de Tour wel wat meer dan meesterknecht zal zijn, en gewoon in principe een beschermde status heeft. Armstrong moet eerst nog maar eens bewijzen dat hij het niveau van Leipheimer haalt.

• arend appelberg

en leipheimer moet eerst nog maar eens bewijzen dat hij het niveau van contador haalt.