Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Giro én Tour?

• JW

Ik vind die verhoudingen moeilijk in te schatten, zeker als Armstrong ook nog behoorlijk sterk zou blijken.

Mijn verwachting is dat ze intern hel harde afspraken zullen maken over de rolverdeling, dan zou eventuele winst van Leip in de tijdrit geen probleem hoeven te zijn. En anders moet hij, als hij sneller is, voor de streep vol in de remmen :D

• arend appelberg

dat moest serpa ooit eens in de ronde van tachira van 2005. medina reed lek waardoor serpa ineens door zijn enorm sterke tijdrit de ronde leek te gaan winnen. ploegbaas en tevens gouverneus van zulia, hernan aleman riep serpa direct op om te stoppen langs de kant van de weg totdat de marge veilig was. ondanks deze stop won serpa alsnog de tijdrit en medina de ronde

• Koos

van de kopmannen rijden zeker Giro - Tour

Menchov en Sastre

als Leipheimer in de Giro start doet hij ook de dubbel.

Bij Brushegin is de kans dat hij zoals de vorigejaren alle 3 de grote rondes zal rijden met de Giro als hoofddoel

Basso, Cunego ? rijden dubbel Giro - Vuelta

• arend appelberg

je vergeet armstrong koos

• Jeen

Cunego doet Giro en Tour hoor.

• Blueprint

Wil hij geen wereldkampioen worden dan?

• Otman Bakkal

Volgens mij doet Cunego ‘gewoon’ Giro+Vuelta.

Namen waarvan ik gelezen heb dat ze Giro+Tour doen: Sastre, Hushovd, Menchov, Ten Dam, Pellizotti, Cavendish, Bruseghin, Popovych, Leipheimer, Cancellara, Karpets en Rogers. Ook Bennati, Pozzato en Lövkvist zullen beide waarschijnlijk rijden.

• B

Bedankt allen