Dat heeft hij al lang gedaan.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsuh helemaal niet. met boni's had contador ook gewonnen hoor, zelfs met nog meer voor sprong omdat contador veel meer top 3 reed in etappes. contador pakte zelfs bijna 3 minuten in de bergen op leipheimer en door 2 tijdritten pakte leipheimer nog 2 minuten terug. maar gezien contadors tijdrit dit jaar zal dat ook minder gaan worden.
Ik kan me vergissen maar ik meen me te herinneren dat Contador vorig jaar in de Vuelta een beetje nerveus werd van Leip op zijn achterrekje. Of Leip echt beter was weet ik niet, maar hij was m.i. wel de enige in het veld die Contador in problemen had kunnen brengen.
En een jaar eerder in de Tour was Leipheimer zonder boniseconden volgens mij winnaar geweest. Dat alleen om aan te geven dat ook toen het verschil tusen beiden niet groot was.
Mede daarom verwacht ik dat Leipheimer in de Giro voor de bloemen mag gaan, maar voor de Tour extra remmen meekrijgt. Leip in een vrije rol, die in de eerste tijdrit meteen de leiding neemt in het Astakamp, staat waarschijnlijk garant voor interne bonje. Maar misschien zie ik het helemaal fout ? De tijd zal het leren…
Sowieso Arend, Leipheimer is de enige de laatste jaren die Contador het écht moeilijk maakte. Ze waren gelijkwaardig. Er moet er echter eentje winnen.
Leipheimer zal denk ik een vrije rol krijgen, want in de schaduw is hij op z'n best.
Maar wat JW zegt kan ook best. We zullen het zien.
Maar JW, nog een vraagje aan jou: Stel dat Leip in de Giro kopman is. Dan is hij dat in de Tour niet (sowieso niet denk ik). Maar dan zal hij de eerste tijdrit toch heus wel voluit mogen rijden? De kans dat hij wint blijft dan groot.
Dit n.a.v. je opmerking over bonje nadat Leipheimer de tijdrit wint.
M.v.g.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?