Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Scheldeprijs (1.HC)

• diravi

3 Oostenrijkers in de top 10, dat is de eerste keer denk ik.

• Sub Culture

Idd, een maat voor niks deze middag. Blij dat ik er niet te veel van heb gezien.

Soit, chapeau voor Petacchi

• Jos K

McEwen zonder helm was waarschijnlijk geen McEwen meer geweest.

• Art

Heel veel mensen gevallen. Teveel om op te noemen. Maar ook Veelers en Langeveld, de enige van Rabo in dat peloton nog, lagen erbij.

• merijntje mortirolo

Kortom: de complete Raboploeg is gevallen vandaag?

• Art

Oh nee, Langeveld heeft zich echt op het nippertje staande weten te houden.

• derrick

Goede manager waarschijnlijk.

• Jan

Beetje irritant dat Van hummel altijd baalt, als hij zich door zij gefrommel bij de eersten plaatst, maar logischerwijs niet wint. Denk dat hij vandaag is zijn handen mag klappen met deze tweede plaats.

Jan

• Art

Het was niet Veelers die viel, maar Curvers. Uit de mond van Van Hummel zelf.

• jack

Achteraf had deze koers voor mij niet gereden te hoeven worden vandaag, het zag er al naar uit dat het doodsaai zou worden gaan worden. Maar hoopte nog een beetje op iets verassends, blijkt het toch dodelijk saai te worden en valt het halve peloton ook nog eens. Jammerlijke afsluiting van het Belgische voorjaar waar deze koers dan ook weer de vele pech (voor Rabo vooral ook) symboliseert….