Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rebellin: "Minstens één zege in Ardense drieluik"

• betal en buimte

Rebellin: “Minstens één zege in Ardense drieluik”

16 april 2009

Davide Rebellin zal komende zondag als één van de favorieten van start gaan in de Amstel Gold Race. De Italiaan die met zijn ploeg Diquigiovanni een wildcard heeft van de klassiekers in de Ardennen zijn hoofddoel gemaakt.

“In de Amstel Gold Race verwacht ik nog niet mee te doen om de zege,” laat de Italiaan weten in La Gazzetta dello Sport. “Eén van de drie klassiekers zal ik graag op mijn naam schrijven. In de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik verwacht ik over mijn beste conditie te beschikken om te kunnen winnen.”

wat denken jullie gaat het hem lukken

• Eindhovuh

Bij gebrek aan Nederlandse kansen hoop ik op een zege van Davide, supercoureur. Hij zal er zeker weer staan. Maar ik vrees dat zijn sprint teveel aan explosiviteit heeft ingeboet. Wat dat betreft heeft hij nog de meeste kans in LBL. Wegrijden samen met Schleck ofzo.

• Blueprint

Ik denk dat het hem, net als vorig jaar, net niet meer gaat lukken.

• Eindhovuh

Hij wordt een soort Boogerd op zijn oude dag. :-)

Met iets meer koersinzicht, dat wel.

• arend appelberg

ik ben vooral benieuwd in de waalse koersen naar jose rodolfo serpa

• Andere Peter

Groots coureur, heeft mijn sympathie. Maar inderdaad zou er wel een aardige Boogerd-ironie in zitten als Rebellin in de komende 3 koersen driemaal 2e wordt… Zou nog steeds meesterlijk zijn natuurlijk.

• Ene Peter

ik ben vooral benieuwd in de waalse koersen naar Perrig Quemeneur

(ofwel, net zo boeiend om te melden)

• Sjors

Ik gun het hem wel. Ik zie hem ook nog wel een keer winnen. Het moet echter wel dit jaar gebeuren denk ik, anders wordt hij gewoon te oud. Wellicht ga je nu al zien dat hij net niet meer meekan. Aan de andere kant, op de spelen was hij top, en won hij gewoon zilver. Maar dat is alweer driekwart jaar terug.

In de Waalse Pijl mag hij tweede worden achter Gesink:)

• JW

Rebellin ? Nee. Een podiumplaats zou al knap zijn.

• podium3

Zondag gaat tot ieders verbazing Freire iedereen wegblazen.