Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rebellin: "Minstens één zege in Ardense drieluik"

• Lucas

Nee, dat gaat hem op zeker niet lukken, zijn sprint (bergop) heeft teveel aan kwaliteit ingeboet. Daarom rijdt hij de laatste twee jaar ook aanvallender dan vroeger, met echter weinig resultaat (qua zeges).

Overigens, gun ik het 'm trouwens totaal niet.

• Anneke Gronloh/Bonny st Claire

Wij komen 'm kussen..:)

• Poggio

Ik gun het hem trouwens ook niet en verwacht ook niet dat het gaat lukken. Mocht het wel lukken dan heb ik daar wél diep respect voor.

• gerd

Eigenlijk gun ik het Rebellin ook niet echt, ik vind het geen aantrekkelijk renner, maar mocht het hem lukken dan doe ik toch mijn petje af voor hem…

• Robobas

Misschien kan hij Ginanni zondag naar een goede klassering loodsen. In de Waalse Pijl is zijn explosiviteit waarschijnlijk niet meer voldoende zoals een aantal hierboven al heeft gezegd, in LBL is hij sterk genoeg om erbij te zijn in de finale, maar ook daar zullen in ieder geval Valverde en Cunego in de sprint sneller zijn. Maar in LBL geef ik hem de beste kans op een topklassering.

Overigens mag ik hem ook niet zo (maar hij is natuurlijk wel een klasbak).

• Blueprint

De Gold Race lijkt me nog wat te zwaar voor Ginanni. Scarponi is daarentegen wel een levensgevaarlijke klant.

• Lucas

Helemaal mee eens Blueprint.

Met alle respect, maar Ginanni eindigt niet eens bij de eerste dertig. De AGR is toch echt heel wat anders dan de vele relatief makkelijke Italiaanse 1.1 koersen waar hij tot dusverre in uitblinkt.

Laat overigens onverlet dat ik hem in de toekomst in dit soort klassiekers best een goede kans geef (qua type renner doet hij me enigzins denken aan Freire).

• Goozzer

Ik sluit me bij Blueprint en Lucas aan, wat betreft Ginanni…

Wat betfeft Rebellin. In de Waalse Pijl is explosiviteit, in bepaald opzicht, minder belangrijk dan in de AGR en LBL. De Muur van Huy is gewoon harken, voor iedereen. Explosiviteit en versnellen zijn dan heel relatief. In tegenstelling tot op de AGR en LBL, daar moet je juist respectievelijk explosief zijn op de Cauberg en kunnen sprinten op/na de Cote d'Ans. Voordeel van die koersen is natuurlijk wél dat je er vantevoren (makkelijker) kunt wegrijden…

• Blueprint

Wat verwacht jij eigenlijk van Scarponi? :)

• Mazter

Hmm ja, verslaat Pozzato in een sprint op het vlakke, wint op die lange klim in Andalucia en wordt tweede in die akelig steile klim in de Tirreno, waar hij niet de minste achhter zich laat en alleen in Rodriguez zijn meerdere moet erkennen. Ik vraag me af hoe men concludeert dat hij minder explosief zou zijn.