Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rebellin: "Minstens één zege in Ardense drieluik"

• Lucas

Hoewel ik Goozzer niet ben :-), reageer ik toch, was het eerlijk gezegd net vergeten in mijn reactie op jouw post.

Scarponi in de T-A vorm zou dit misschien moeten kunnen, maar dan nog denk ik het niet, omdat:

Hij nauwelijks ervaring heeft met deze koers.

De AGR met geen enkele andere koers te vergelijken valt; een etappe in de T-A, hoe zwaar ook, laat zich niet vergelijken met de AGR.

Dan geef ik hem in de Waalse Pijl juist veel meer kans, omdat die koers qua moeilijkheidsgraad en afstand veel meer aansluit bij etappes in de T-A.

Zelfs in L-B-L zou ik overigens hem meer kans geven dan in de AGR.

• Blueprint

Je zou gelijk kunnen hebben. In Luik en de Waalse Pijl was Scarponi al eens vierde, in de Amstel Gold Race slechts zevende…

• Lucas

Hoe men dat concludeert..? Simpelweg de uitslagen van de laatste vijf jaar erbij pakken en dan kan men niet anders concluderen.

Wat dus niet wil zeggen dat nij NIET meer explosief zou zijn in een sprint (of demarrage) bergop, maar MINDER explosief dan voorheen, dat wel.